Jeg er kommet i trivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

Ka+Ma=Be

Men med den respons du har fået her inde allerede, kan du måske tænke lidt over, hvad din datter kan blive "udsat for", når hun er den der skal bære navnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Chiip91

Katte87 skriver:

Men med den respons du har fået her inde allerede, kan du måske tænke lidt over, hvad din datter kan blive "udsat for", når hun er den der skal bære navnet

Ja, det tænker jeg også meget over, der er positive og negative vil begge navne  Min far og lillebror synes f.eks at Linnea lyder meget som en lenial (eller hvorn det staves), 

Anmeld

12. januar 2012

Ka+Ma=Be

Chiip91 skriver:

Ja, det tænker jeg også meget over, der er positive og negative vil begge navne  Min far og lillebror synes f.eks at Linnea lyder meget som en lenial (eller hvorn det staves), 

Haha ja ok På den måde kan man selvfølgelig gøre nar af alle navne! Hvis nogle så sig ondt på Benjamin, skulle de sikkert også kunne finde på noget grimt at sige.

Men ja, man må tænke lidt over alle aspekter jo

Anmeld

12. januar 2012

Chiip91

Katte87 skriver:

Haha ja ok På den måde kan man selvfølgelig gøre nar af alle navne! Hvis nogle så sig ondt på Benjamin, skulle de sikkert også kunne finde på noget grimt at sige.

Men ja, man må tænke lidt over alle aspekter jo

Jaa, det er svært og finde det HELT perfekte navn, før jeg bliv gravid var der slet ingen trivl, men nu er det helt omvendt 

Anmeld

12. januar 2012

Kløver

Vi har også haft Linnea oppe at vende, jeg er vild med det, mens manden ikke er. Synes chelsea, er alt for specielt, og klart noget jeg forbinder med fodbold, Synes jeg er synd, er slet ikke til den slags navne, lige som feks mercedes. Så Ville jeg hellere holde i linnea eller finde et andet alternativ

Håber i bliver enige og finder ud af hvad der er Det rigtige for jer :-)

Anmeld

14. januar 2012

Pigent

Chiip91 skriver:

Jaa som overskriften siger, så er jeg kommet i trivl om hva lille pigen skal hede. Jeg har hele tiden sagt til mig selv at hun SKAL hede Linnea, men efter at min Kæreste sagde at han til den tid gerne vil have en datter der hedder Chelsea, Ja jeg bliv RIGTIG vild med det navn 

Så hvilket navn kan i bedst lig Linnea eller Chelsea? hun skal forresten hede Olsen til efternavn 

Kan bedst lide Linnea. Chelsea er ikke navn hvis du spørger mig.

Synes dog Linnea Olsen bliver kedeligt, så hvad med at give hende et mellemnavn?? 

Anmeld

14. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Sådan ud i det blå ville jeg sige Linnea

Men synes faktisk Chelsea Linnea Olsen lyder godt

Anmeld

14. januar 2012

Bryndis

Helt klart Linnea Er selv tosset med det navn

Anmeld

14. januar 2012

Ciss

rikkeregnbue skriver:

Sådan ud i det blå ville jeg sige Linnea

Men synes faktisk Chelsea Linnea Olsen lyder godt

Anmeld

14. januar 2012

sandorff

Chiip91 skriver:

Jaa som overskriften siger, så er jeg kommet i trivl om hva lille pigen skal hede. Jeg har hele tiden sagt til mig selv at hun SKAL hede Linnea, men efter at min Kæreste sagde at han til den tid gerne vil have en datter der hedder Chelsea, Ja jeg bliv RIGTIG vild med det navn 

Så hvilket navn kan i bedst lig Linnea eller Chelsea? hun skal forresten hede Olsen til efternavn 

kan godt se jeg er rimelig ene med min mening. men syntes linnea er for fladt, tamt og en anelse snobbet!
som en anden skrev; chelsea linnea olsen
by the way forbinder jeg ikke chelsea med fodboldt men med bill clinton`s datter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.