Jeg er kommet i trivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.894 visninger
40 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

Chiip91

Jaa som overskriften siger, så er jeg kommet i trivl om hva lille pigen skal hede. Jeg har hele tiden sagt til mig selv at hun SKAL hede Linnea, men efter at min Kæreste sagde at han til den tid gerne vil have en datter der hedder Chelsea, Ja jeg bliv RIGTIG vild med det navn 

Så hvilket navn kan i bedst lig Linnea eller Chelsea? hun skal forresten hede Olsen til efternavn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Ka+Ma=Be

Chiip91 skriver:

Jaa som overskriften kom siger, så er jeg kommet i trivl om hva lille pigen skal hede. Jeg har hele tiden sagt til mig selv at hun SKAL hede Linnea, men efter at min Kæreste sagde at han til den tid gerne vil have en datter der hedder Chelsea, Ja jeg bliv RIGTIG vild med det navn 

Så hvilket navn kan i bedst lig Linnea eller Chelsea? hun skal forresten hede Olsen til efternavn 

Helt klart Linnea!  Det er et smukt navn, ikke navnet på et fodboldhold, og det passer klart bedst hvis hun skal hedde Olsen til efternavn!  

Anmeld

12. januar 2012

PernilleogDennis

Chiip91 skriver:

Jaa som overskriften kom siger, så er jeg kommet i trivl om hva lille pigen skal hede. Jeg har hele tiden sagt til mig selv at hun SKAL hede Linnea, men efter at min Kæreste sagde at han til den tid gerne vil have en datter der hedder Chelsea, Ja jeg bliv RIGTIG vild med det navn 

Hvis i tror hun bliver fodbold spiller så er navnet Chelsea vel oplagt

Jeg synes nu linnea er super sødt..  

Anmeld

12. januar 2012

Chiip91

Katte87 skriver:

Helt klart Linnea!  Det er et smukt navn, ikke navnet på et fodboldhold, og det passer klart bedst hvis hun skal hedde Olsen til efternavn!  

Taak Chelsea er bar mere unikt, så kan ikke blive enig med mig selv

Anmeld

12. januar 2012

Frk.S

Jeg kan bedst lide Linnea.

Jeg synes Chelsea Olsen lyder dumt.... sorry.

Anmeld

12. januar 2012

Chiip91

PernilleogDennis skriver:

Hvis i tror hun bliver fodbold spiller så er navnet Chelsea vel oplagt

Jeg synes nu linnea er super sødt..  

Heeeh Ja, hun er en lille fodbold spiller allerede nu

Anmeld

12. januar 2012

Fenja09

Ville vælge Linnea - har faktisk gået i skole med en Linnea Olsen

Engelske navne er ikke lige mig og synes så heller ikke at Chelsea Olsen klinger specielt godt.

/Fenja

Anmeld

12. januar 2012

Chiip91

Frk.S skriver:

Jeg kan bedst lide Linnea.

Jeg synes Chelsea Olsen lyder dumt.... sorry.

Det gør skam ikke noget

Anmeld

12. januar 2012

MorDk

Linnea.... Det andet er "for meget" sys jeg og det passer slet ikke til Olsen.... Bare min mening.

Anmeld

12. januar 2012

Chiip91

Fenja09 skriver:

Ville vælge Linnea - har faktisk gået i skole med en Linnea Olsen

Engelske navne er ikke lige mig og synes så heller ikke at Chelsea Olsen klinger specielt godt.

/Fenja

Ej hvor sjovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.