Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Joyce skriver: Vi må da lige skrives ved når en dato er fastlagt så jeg også ved hvornår jeg skal hente dig på stationen og mange tak, og i lige måde
Vi må da lige skrives ved når en dato er fastlagt så jeg også ved hvornår jeg skal hente dig på stationen
og mange tak, og i lige måde
Skønt har i fundet navn til prinsessen?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camillee skriver: Skønt har i fundet navn til prinsessen?
Jaa hun skal hedde Alma Elisa
Hvad med jeres lille prinsesse ?
Joyce skriver: Jaa hun skal hedde Alma Elisa Hvad med jeres lille prinsesse ?
Smadder skønt navn Jeps, hun skal hedde Mynthe Eline
Camillee skriver: Smadder skønt navn Jeps, hun skal hedde Mynthe Eline
eej sikke et skønt navn
Joyce skriver: Hvis det er, så kan jeg godt kører igennem Randers
Hvis det er, så kan jeg godt kører igennem Randers
Aaij, så vil jeg altså også meget gerne hentes i Randers :-) Vi har ingen bil, så jeg er i tog :-)
grøn · ært skriver: Aaij, så vil jeg altså også meget gerne hentes i Randers :-) Vi har ingen bil, så jeg er i tog :-)
Dig kan jeg også tage med
Hvor er det dejligt at i kan finde ud af kørselJeg laver lige en tråd mere med en dato Og en tilmeldningOg så kan vi finde ud af hvad vi skal have at spise ehhe
Joyce skriver: Dig kan jeg også tage med
Hvis der er plads i bilen kan vi jo ligeså godt køre sammen og splejse om benzin...?
NNL skriver: Hvis der er plads i bilen kan vi jo ligeså godt køre sammen og splejse om benzin...?
Selvfølgelig kan vi bare kører sammen, det ville næsten være smartest og der er 2 der skal med fra tog stationen, så der er plads
Joyce skriver: Selvfølgelig kan vi bare kører sammen, det ville næsten være smartest og der er 2 der skal med fra tog stationen, så der er plads
Super duper
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128