Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej skønne pigerSå har jeg lige lavet en afstemning med om det skal være middag eller aftenog så de datoer jeg kan i Februar og en enkelt weekend i martsOg en enkelt i marts.Vi ser lige om det kan lade sig gøre. Eller må vi se på det igenKram Carina og lillepigen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tanja. skriver: Har stemt på alle datoer og så formiddag-middag
Har stemt på alle datoer og så formiddag-middag
Perfekt
sofiell89 skriver: Jeg springer fra. Har ingen familie på fyn/Jylland, så for mig vil det være en alt for lang (og dyr) tur fra København.. Øv
Jeg springer fra. Har ingen familie på fyn/Jylland, så for mig vil det være en alt for lang (og dyr) tur fra København.. Øv
Det kan jeg godt forstå Øv at der er så langt
Øv, de første weekender i februar kan jeg ikke Men har stemt på begge dage i marts Tirspunktet er ligemeget for mig...
Jeg har slemt blankt, da jeg kan alle de dage, og det er lige meget hvornår på dagen det bliver
Det ser ud til det bliver i marts??
iiih, jeg glæder mig!
Så må vi holde noget her i nærheden af København i stedet. Jeg bor i bagsværd og vil gerne lægge hus til. Jeg skal dog lige have overstået januar, da jeg har vildt travlt på arbejdet.
Knus
Anja
Hvem er stadig med på at mødes hos kruse i randers området?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128