Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Camillee skriver: men satser da stærkt på at komme (: Kan man tage toget enlig?
men satser da stærkt på at komme (: Kan man tage toget enlig?
man kan tage toget til Randers eller Viborg.Men så er der 20 min kørsel i bil derfra.Bor på landet hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: man kan tage toget til Randers eller Viborg.Men så er der 20 min kørsel i bil derfra.Bor på landet hehe
Så var det jo ikke til meget hjælp (: hehedet er skønt på landet (:
Camillee skriver: Så var det jo ikke til meget hjælp (: hehedet er skønt på landet (:
men hvis du evt. skal med tog.Kan det da være der en en der køre igennem Randers eller viborg som kunne tage dig med
Kruse90 skriver: men hvis du evt. skal med tog.Kan det da være der en en der køre igennem Randers eller viborg som kunne tage dig med
det er ikke noget jeg behøves men så slap jeg for selv at køre haha
Camillee skriver: det er ikke noget jeg behøves men så slap jeg for selv at køre haha
haha ja det er da rigtigt
Hvis det er, så kan jeg godt kører igennem Randers
Joyce skriver: Hvis det er, så kan jeg godt kører igennem Randers
Det kunne være super skønt hvis du gider det vi kunne måske snakke sammen så ? ... er det en omvej for dig?
Camillee skriver: Det kunne være super skønt hvis du gider det vi kunne måske snakke sammen så ? ... er det en omvej for dig?
Det vil ikke være noget problem nej.. Bor i Grenaa, så skal enten uden om eller igennem alligvel, så tror bestemt ikke det ville være en omvej ihvertfald ikke nogen som har betydning
Joyce skriver: Det vil ikke være noget problem nej.. Bor i Grenaa, så skal enten uden om eller igennem alligvel, så tror bestemt ikke det ville være en omvej ihvertfald ikke nogen som har betydning
Det kunne være SÅ lækkert (: det må vi da lige finde ud af (: Skønt profil billede (:
Camillee skriver: Det kunne være SÅ lækkert (: det må vi da lige finde ud af (: Skønt profil billede (:
Vi må da lige skrives ved når en dato er fastlagt så jeg også ved hvornår jeg skal hente dig på stationen
og mange tak, og i lige måde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128