Light produkter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.382 visninger
28 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

An&Jo

Må man gerne drikke light sodavand når man er gravid?? Min favorit sodavand er nemlig hindbærbrus og man kan kun få den i light åbenbart, må jeg gerne drikke det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Carl-Emil's mor

An&Jo skriver:

Må man gerne drikke light sodavand når man er gravid?? Min favorit sodavand er nemlig hindbærbrus og man kan kun få den i light åbenbart, må jeg gerne drikke det??

Jordmoderen, overlægen og egen læge sagde alt med måde' men du kan med garanti finde noge der siger no go jeg drikker dog intet pga mavesyre så det blev ganske nemt

Anmeld

12. januar 2012

MissTas

An&Jo skriver:

jeg har hørt at light kan resulterer i for tidlig fødsel.. men aner ikke om det passer.. har bare efterhånden læst flere artikler om det og også læst flere debatindlæg om det

Anmeld

12. januar 2012

An&Jo

Höör skriver:

Jordmoderen, overlægen og egen læge sagde alt med måde' men du kan med garanti finde noge der siger no go jeg drikker dog intet pga mavesyre så det blev ganske nemt

Jaa, det kan være jeg skal vende den med lægen når jeg skal derop igen og lige høre hvad han siger..

Men tak for dit svar..

Anmeld

12. januar 2012

An&Jo

MissTas skriver:

jeg har hørt at light kan resulterer i for tidlig fødsel.. men aner ikke om det passer.. har bare efterhånden læst flere artikler om det og også læst flere debatindlæg om det

Puha for tidlig fødsel ligefrem?? Så skal det især vendes med lægen først..

Tak for dit svar..

Anmeld

12. januar 2012

MissTas

An&Jo skriver:

Puha for tidlig fødsel ligefrem?? Så skal det især vendes med lægen først..

Tak for dit svar..

jaa.. men som sagt.. kun noget jeg har læst forskellige steder, så ved intet med sikkerhed.. men det er da en ting du kan vende med din læge .. for aner faks ikke hvorfor at light sodavand kan være skyld i det må da også kun være hvis man virkelig har et sodavandsbehov .. hehe

Anmeld

12. januar 2012

MorTil4<3

for tidlig fødsel!??? tsh hehe

ejjjjj jeg er dybt sodavands afhængig og drikker det HVER dag og det er ikk light
og jeg fik da min søn i 42+0

jeg tror vist at man er mere langt mere nervøs en man skal være over sådan småting

tag du dig bare et par glas hvis ud har lyst

det sker der alså absolut intet ved

Anmeld

12. januar 2012

An&Jo

MissTas skriver:

jaa.. men som sagt.. kun noget jeg har læst forskellige steder, så ved intet med sikkerhed.. men det er da en ting du kan vende med din læge .. for aner faks ikke hvorfor at light sodavand kan være skyld i det må da også kun være hvis man virkelig har et sodavandsbehov .. hehe

Ja det tænker jeg os..

Men nyder virkelig mit glas hindbærbrus i weekenderne, så håber da at jeg må..

Anmeld

12. januar 2012

MissTas

MilleMus1988 skriver:

for tidlig fødsel!??? tsh hehe

ejjjjj jeg er dybt sodavands afhængig og drikker det HVER dag og det er ikk light
og jeg fik da min søn i 42+0

jeg tror vist at man er mere langt mere nervøs en man skal være over sådan småting

tag du dig bare et par glas hvis ud har lyst

det sker der alså absolut intet ved

også kun light sodavand der har været snakket om kan være skyld i for tidlig fødsel.. ikke alm sodavand..

Anmeld

12. januar 2012

Frk.S

Jeg drak light sodavand i min graviditet (ikke meget, men noget gjorde jeg da) og jeg fødte næsten 2 uger OVER tid.
Det er vist ikke helt bevist at det kan have en sammenhæng med for tidlig fødsel.

Jeg mener godt du kan drikke det - med måde, for sundt er det jo ikke. Derudover vil jeg dog sige, at man godt kan få hindbær sodavand som ikke er i light - i ½ liters flasker (man kan bl.a. få dem i Fakta) - MEN igen med måde, for sukker er jo heller ikke det sundeste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.