Er jeg unormal??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

B&J

Anonym skriver:

Så har jeg noget at se frem til, glæder mig og er skræmt på samme tid!  Det noget forunderligt noget.. 

jamen det barn er jo også en hel ny verden og der skal til at ske en masse man måske ikke ved noget om jeg viste ikke særlig mange ting men hvor er det bare KÆRLIGHED og FANTASTISK på samme tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen det barn er jo også en hel ny verden og der skal til at ske en masse man måske ikke ved noget om jeg viste ikke særlig mange ting men hvor er det bare KÆRLIGHED og FANTASTISK på samme tid

Hehe nej det jo det! Troede jeg bare var helt klar pg det er jeg jo også sådan men psyken den spillermig et puds! 

Min storesøster siger til mig man har ikke prøvet at elske rigtig før man har fået et lille barn! 

Anmeld

12. januar 2012

B&J

Anonym skriver:

Hehe nej det jo det! Troede jeg bare var helt klar pg det er jeg jo også sådan men psyken den spillermig et puds! 

Min storesøster siger til mig man har ikke prøvet at elske rigtig før man har fået et lille barn! 

Ved du hvad din søster har helt ret det er så stor en kærlighed og man er såå stolt over at man kan skabe noget så vidunderligt og man har skabt en liv.. jamen det er så fantastisk.. fatter slet ikke jeg har tænkt engang jeg aldrig ville have børn jeg kan slet ikke Undvære min dreng. han er for dejlig

Anmeld

12. januar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Ved du hvad din søster har helt ret det er så stor en kærlighed og man er såå stolt over at man kan skabe noget så vidunderligt og man har skabt en liv.. jamen det er så fantastisk.. fatter slet ikke jeg har tænkt engang jeg aldrig ville have børn jeg kan slet ikke Undvære min dreng. han er for dejlig

Det er bare så dejligt at hører du giver mig virkelig mod på det hele!! 

Anmeld

12. januar 2012

twinboys

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg vil bare spørger om noget, jeg er lige gået i uge 18 Og har virkelig glædet mig og ønsket denne lille bebs..

Mit spørgsmål er så nu, er det unormalt at jeg får sådan en form for panik hvor jeg tænker, kan jeg nu finde ud af at passe baby, kan jeg overskue det, hvad med forholdet til min ellers støttende og fantastiske kæreste,det bliver jo aldrig som før.. Og jeg vil for alt i verden ikke miste denne mand for noget.. 

Det skal lige siges jeg går til psykolog for en tidligere dep. Og harsnakket med hende om tingene, hun siger at det omhandler min barndom, havde en mor som svigtede meget og en far der ikke var der.

Men har i prøvet at føle sådan og det hele så alligevel gik???

Håber i vil læse og svare! Tak

det er ganske normalt

Anmeld

12. januar 2012

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

det er ganske normalt

Tak 

Anmeld

12. januar 2012

B&J

Anonym skriver:

Det er bare så dejligt at hører du giver mig virkelig mod på det hele!! 

det er jeg glad for at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.