Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: du er slet ikke den eneste der tænkte sådan jeg var også vildt nervøs dengang og en masse tanker og jeg havde aldrig prøvet at skifte en ble tænkte hjælp hvad og hvordan gør jeg men det kunne jeg da bare finde ud af så tingene skal nok gå det lover jeg
du er slet ikke den eneste der tænkte sådan jeg var også vildt nervøs dengang og en masse tanker og jeg havde aldrig prøvet at skifte en ble tænkte hjælp hvad og hvordan gør jeg men det kunne jeg da bare finde ud af
så tingene skal nok gå det lover jeg
Tak! Det jo også bare tænker hvad nu hvis min kæreste og jeg ikke kan være forældre sammen! Men vi vil jo begge to gerne det her så ved ikke hvorfor jeg skal tænke sådan!
maryjane skriver: Nej nej nej, det er det mest normale i hele verden... Det er jo en kæmpe omvæltning
Nej nej nej, det er det mest normale i hele verden... Det er jo en kæmpe omvæltning
Dejligt at høre, ja det er en total omflytning intet blir nogensinde det samme som før, tror det skræmmer mig lidt!
Anonym skriver: Dejligt at høre, ja det er en total omflytning intet blir nogensinde det samme som før, tror det skræmmer mig lidt!
Omvæltning! Dumme ipad
Benjamins'mor skriver: Jeg havde det præcis lige sådan.
Jeg havde det præcis lige sådan.
Skønt at hører!
Anonym skriver: Tak! Det jo også bare tænker hvad nu hvis min kæreste og jeg ikke kan være forældre sammen! Men vi vil jo begge to gerne det her så ved ikke hvorfor jeg skal tænke sådan!
tror det er meget alm man tænker sådan for det er jo nyt og spænde det hele
B&J skriver: tror det er meget alm man tænker sådan for det er jo nyt og spænde det hele
Jeg tror du har ret! Gik det bare over igen sådan eller kom og gik det hele tiden??
Anonym skriver: Jeg tror du har ret! Gik det bare over igen sådan eller kom og gik det hele tiden??
Jamen da jeg endelig havde ham hos mig tænkte jeg slet ikke mere og sygeplejskerne er sååå søde og de hjalp og forklarede så meget de var sååå søde...
B&J skriver: Jamen da jeg endelig havde ham hos mig tænkte jeg slet ikke mere og sygeplejskerne er sååå søde og de hjalp og forklarede så meget de var sååå søde...
Så har jeg noget at se frem til, glæder mig og er skræmt på samme tid! Det noget forunderligt noget..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128