Isofix

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

maisofie

jeg har stemt nej.. vi bruger selebase da vi ikke har isofix i vores bil, men det kan garanteret sætte i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Autostol.dk skriver:

Hej,

Det har jeg ligegodt aldrig set.

Hvilken bil har du?

Model, årgang mv.

Jeg har en chevrolet aveo juli '08
jeg har 3 dimser i mit bagagerum.. Men ka lige se at ved hver side sæde sidder en lille knap med billed a noget barnehalløj

Anmeld

19. januar 2012

SaNiNa

Vi har ikke isofix og syntes nu heller ikke den er letter end at spænde selen rund om autostolen.

Anmeld

19. januar 2012

Autostol.dk

LouiseVous skriver:

Jeg har en chevrolet aveo juli '08
jeg har 3 dimser i mit bagagerum.. Men ka lige se at ved hver side sæde sidder en lille knap med billed a noget barnehalløj

Præcis. 

Og mærker du derinde, skulle der gerne sidde det jeg kalder "Isofix forankringspunkt i bilen" - det som har nr. 5 på mit billede i indlægget. 

Der er nemlig flere bilmodeller, der viser Isofix, som et lille barn i en autostol. Tror faktisk lige jeg tager et billede af det i min egen bil og sætter ind, så man kan se, hvordan det fx. vises i nogle bilmodeller.

Anmeld

19. januar 2012

sandratobias

Har stemt nej... 
Tror jeg ikk der er i vores bil.. Men ville egentligt gerne have det... 

Anmeld

19. januar 2012

Autostol.dk

SaNiNa skriver:

Vi har ikke isofix og syntes nu heller ikke den er letter end at spænde selen rund om autostolen.

Hej,

Hvilken størrelse autostol tænker du på, du synes det er lige nemt og hvilken autostol har du?

Anmeld

19. januar 2012

De3Guldklumper

Ja vi kører med isofix.

Vi ville ikke gå på kompromis med sikkerheden så vi fik det eftermonteret i vores passat som ellers er fra 2003 men desværre lavet uden isofix.

Anmeld

19. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Autostol.dk skriver:

Præcis. 

Og mærker du derinde, skulle der gerne sidde det jeg kalder "Isofix forankringspunkt i bilen" - det som har nr. 5 på mit billede i indlægget. 

Der er nemlig flere bilmodeller, der viser Isofix, som et lille barn i en autostol. Tror faktisk lige jeg tager et billede af det i min egen bil og sætter ind, så man kan se, hvordan det fx. vises i nogle bilmodeller.

Så fixer jeg også billeder fra min.. Så kan du se hva jeg mener med de dimser i bagegerummet.

Anmeld

19. januar 2012

NoName

Har stemt ja!

Vi brugte det så lang tid det var muligt, da hun sad bagudvendt.

men nu sidder hun fremadvendt så da kan isofix ikke bruges ikke på vores autostol i alt fald...

Anmeld

19. januar 2012

Kofoed.

Har ikke, men har heller ikke bil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.