Isofix

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2012

millesofie

Autostol.dk skriver:

Hej,

Når du skriver "billige", hvilken prisklasse tænke du så på?

For så kan jeg evt lige prøve at se, hvad du kan få for det beløb.

ja jeg ville jo godt have 2 9-36 kg's autostole med isofix til under 2000kr i alt...  (mit rådigheds beløb er ikke så stort) så må nok finde dem brugt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg har stemt nej. Ved godt det er en dårlig undskyldning, men jeg havde ikk råd til en autostol med isofix. Men jeg tror også at isofixen i min bil var kommet til at tage en del a mit begagerum. Sådan som jeg lige har tydet det skal sættes sammen:s
Men min bil er skam ny nok til at have det..

Anmeld

15. januar 2012

Chr-Hei

Vi har isofix i bilen så vi skal bare sætte lillemanden i stolen og spænde selen.. Skide nemt

Anmeld

15. januar 2012

Autostol.dk

millesofie skriver:

ja jeg ville jo godt have 2 9-36 kg's autostole med isofix til under 2000kr i alt...  (mit rådigheds beløb er ikke så stort) så må nok finde dem brugt 

Ja det kan jeg godt se.

Hvornår skal i bruge dem?

For så vil jeg lige holde øje med priserne på de modeller.

Anmeld

15. januar 2012

Autostol.dk

LouiseVous skriver:

Jeg har stemt nej. Ved godt det er en dårlig undskyldning, men jeg havde ikk råd til en autostol med isofix. Men jeg tror også at isofixen i min bil var kommet til at tage en del a mit begagerum. Sådan som jeg lige har tydet det skal sættes sammen:s
Men min bil er skam ny nok til at have det..

Kan du ikke lige fortælle, hvorfor du tror der?

For så skal jeg have skrevet den del af artiklen om - for det er ikke tilfældet.

Isofix sidder mellem det stykke af bagsædet man sidder på og selve ryglænet. Det sidder "inde" i sædet og er sat fast på selve bilens stel og optager derfor ikke plads bagi.

Anmeld

15. januar 2012

Ryberg

har stemt ja, da vi har bruger isofix base i vores bil

Den anden bil vi har, har dog ikke isofix så der er en alm. autostol i....

Anmeld

16. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Autostol.dk skriver:

Kan du ikke lige fortælle, hvorfor du tror der?

For så skal jeg have skrevet den del af artiklen om - for det er ikke tilfældet.

Isofix sidder mellem det stykke af bagsædet man sidder på og selve ryglænet. Det sidder "inde" i sædet og er sat fast på selve bilens stel og optager derfor ikke plads bagi.

Fordi, at det jeg kan se i min bil sidder på kanten af bagagerummet, altså lige under bagklappen.
Og tænker derfor at hvis jeg sku sætte en autostol med iso i så ville de stænger som ska klikes på jo sidde og svæve tværs over bagagerummet.

Anmeld

16. januar 2012

oerbaek

Autostol.dk skriver:

Hej,

Autostolene i størrelsen 9-18 kg med isofix fylder ikke mere end dem uden isofix.

Det er kun de små, hvor basen er nødvendig, at de fylder mere.

I har ikke tænkt på at købe størrelsen 9-18 og 15-36 kg med isofix?

Nej for vi har de efterfølgende stole i forvejen og har ikke tænkt mig at gå ud og invistere i noget jeg egentlig har i forvejen  

Men havde vi ikke stolen i forvejen skulle vi have en med ISO fix  

Anmeld

18. januar 2012

millesofie

Autostol.dk skriver:

Ja det kan jeg godt se.

Hvornår skal i bruge dem?

For så vil jeg lige holde øje med priserne på de modeller.

først omkring april maj så jeg har jo lidt tid at løbe på 

Anmeld

19. januar 2012

Autostol.dk

LouiseVous skriver:

Fordi, at det jeg kan se i min bil sidder på kanten af bagagerummet, altså lige under bagklappen.
Og tænker derfor at hvis jeg sku sætte en autostol med iso i så ville de stænger som ska klikes på jo sidde og svæve tværs over bagagerummet.

Hej,

Det har jeg ligegodt aldrig set.

Hvilken bil har du?

Model, årgang mv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.