Frustrerende at blive gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

LauraL

Sunsmile skriver:

Jeg har ikke prøvet skrive indlæg her på siden før, og må sige at jeg er meget positivt overrasket over den respons jeg har fået. Hvor er det skønt at få så mange tilbagemeldinger fra nogle som har været det samme igennem. Det er fedt at høre at det er lykkedes tak for hjælpen

Ihh jeg kender alt alt for godt den fornemmelse du går med... Jeg smed pillerne sidst i august og blev så faktisk gravid, men en kort glæde for det endte i spontan abort i starten af december... Så nu går vi igen og venter på de to streger, og synes det er så urimeligt at der kun er en chance pr måned, der er bare evigheder fra testdag til testdag.... 

Men pøj pøj med projektet, håber det snart lykkes for jer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Sunsmile

LauraL skriver:

Ihh jeg kender alt alt for godt den fornemmelse du går med... Jeg smed pillerne sidst i august og blev så faktisk gravid, men en kort glæde for det endte i spontan abort i starten af december... Så nu går vi igen og venter på de to streger, og synes det er så urimeligt at der kun er en chance pr måned, der er bare evigheder fra testdag til testdag.... 

Men pøj pøj med projektet, håber det snart lykkes for jer..

Ja det er sku da øv at når du nu var blevet gravid, at det så ikke gik. Held og lykke med at få de 2 streger. Ja det er sku øv at man kun har en chance hver måned. Men det ska nok lykkes

Anmeld

13. januar 2012

Lille Bjørn

Ih, hvor er det rart, at høre at det ikke kun er mig, der synes det er virkelig hårdt at prøve på at blive gravid!

Vi tog beslutningen i oktober og selv om vi ikke har prøvet lang tid, så føles det virkelig sådan! Det rumler og det skrumler i mit hoved konstant og hele tiden.

Hver gang min krop gør noget, analyserer min hjerne om det er et graviditetstegn!!! Jeg bruger meget energi på at prøve på at tænke på noget andet - men fuck, hvor er det svært!

Vi har lige købt hus, så nu håber jeg, at jeg kan bruge mine tanker på det og så skal graviditeten nok komme!

Anmeld

13. januar 2012

come2

Sunsmile skriver:

Ja det er sku da øv at når du nu var blevet gravid, at det så ikke gik. Held og lykke med at få de 2 streger. Ja det er sku øv at man kun har en chance hver måned. Men det ska nok lykkes

Ville ikke lige smutte uden at

Jeg har ikke taet p piller i 1½ år og der er ikke sket noget, dog har vi heller ikke prøvet så intens.

Nu har jeg købt ægløsningsteste, for det handler jo om at ramme det rette tidspunkt, håber det giver pote

Anmeld

13. januar 2012

Sunsmile

Lille Bjørn skriver:

Ih, hvor er det rart, at høre at det ikke kun er mig, der synes det er virkelig hårdt at prøve på at blive gravid!

Vi tog beslutningen i oktober og selv om vi ikke har prøvet lang tid, så føles det virkelig sådan! Det rumler og det skrumler i mit hoved konstant og hele tiden.

Hver gang min krop gør noget, analyserer min hjerne om det er et graviditetstegn!!! Jeg bruger meget energi på at prøve på at tænke på noget andet - men fuck, hvor er det svært!

Vi har lige købt hus, så nu håber jeg, at jeg kan bruge mine tanker på det og så skal graviditeten nok komme!

Ja jeg har haft det på præcis samme måde. Er sys jo ellers jeg er blevet god til bare at skyde det hen og tænke på andet, men så når jeg nærmer mig mens dato, begynder jeg at gå og mærke efter de.her tegn. Men ja vi må jo bare slappe af og bare nyde at være sammen med vores partner jeg sys jeg har hørt det.fra mange efterhånden, at når man lige tænker på detog bare nyder sin partner, så vupti så er den der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.