Frustrerende at blive gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.377 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

Sunsmile

Jeg sys godt nok det er mere frustrerende at blive gravid end jeg troede. Jeg og min kæreste besluttede at starte projekt baby i september sidste år. Selvom vi kun har prøvet i 3 måneder, sys jeg sku jeg at der er mange lange ventetider og sikke mange tanker og følelser man ka ha inden sin mens. Jeg har stort set altid fået den med 28 dages mellemrum, men efter vi begyndte med PB, er de blevet forlænget med 2-3 dage hver måned. Vildt nederen når man går og tror at nu er der gevinst og så er der bare mens.Men den sidste mens jeg fik her i aftes startede med lidt brun pletblødning, de første par timer og så kom der lidt mere. Så jeg er spændt på at se hvor meget der kommer, men det føles næsten normalt.

.Er der nogle som er blevet gravid, selvom de fik mens eller noget som minder om mens et par dage for sent?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Fenja09

Jeg fik noget der lignede menses da jeg blev gravid - det varede ikke særlig længe og der var ikke særlig meget af det.

Ventetiden er altid lang når man brændende ønsker sig noget  Vi prøvede i 3 år før der skete noget.

Pøj pøj med "projektet"

/Fenja

Anmeld

12. januar 2012

LR85

Det er virkelig hårdt og meget anstrengende a vente på sit ønskebarn bliver til. Det tog et år trods både manden og jeg var den bedste alder, sunde og raske. 

Det lykkedes den dag vi valgte a stoppe med a tænke på det og lægge projektet lidt på pause. 

Så prøv a slap af, lad være med a tælle dage og tænk (så vidt du kan) på andre ting. 

Anmeld

12. januar 2012

Toshiba

Jeg sys godt nok det er mere frustrerende at blive gravid end jeg troede. Jeg og min kæreste besluttede at starte projekt baby i september sidste år. Selvom vi kun har prøvet i 3 måneder, sys jeg sku jeg at der er mange lange ventetider og sikke mange tanker og følelser man ka ha inden sin mens. Jeg har stort set altid fået den med 28 dages mellemrum, men efter vi begyndte med PB, er de blevet forlænget med 2-3 dage hver måned. Vildt nederen når man går og tror at nu er der gevinst og så er der bare mens.Men den sidste mens jeg fik her i aftes startede med lidt brun pletblødning, de første par timer og så kom der lidt mere. Så jeg er spændt på at se hvor meget der kommer, men det føles næsten normalt.

.Er der nogle som er blevet gravid, selvom de fik mens eller noget som minder om mens et par dage for sent?

den ventetid - det kæææmpe ønske - ja alt det kan næsten tage livet af én - er virkelig glad for jeg blev gravid i første forsøg - jeg syntes den måned virkede som årtier

Anmeld

12. januar 2012

MissTas

Sunsmile skriver:

jeg prøvede noget lign. jeg vidste bare ikke helt om det var min mens der kom eller det bare var, ja, pletblødning.. for jeg begyndte at bløde lidt, så tog jeg tampon i og når jeg så skiftede den var der næsten ikke noget på den .. og sådan kunne jeg blive ved.. og det varede i næsten 7-10 dage og jeg forstod det slet ikke.. så begyndte jeg at få kvalme og mega ømme bryster og så tog jeg en test.. og wupti, bragende positiv..

Anmeld

12. januar 2012

Flowers

Åh ja den ventetid... Jeg kan huske at når man fik sin menstruation, var det næsten umuligt at overskue, at skulle vente endnu en måned. Nu er jeg i uge 9 og min ventetid er NF, den er også lang kan jeg afsløre Så ventetiden slutter ikke efter en positiv graviditetstest desværre... for dig

Anmeld

12. januar 2012

Sunsmile

Tak for jeres svar, det er rart at høre hvordan i har oplevet det. Sys nu ikke jeg har tænkt så meget på det her den sidste måned. Men det er godt at høre at det er lykkedes for jer. Har såment heller ikke mistet modet. Er nok bare generelt ret så rastløs. Jeg har fået normal mens idag, så vi må bare prøve igen

Anmeld

12. januar 2012

christina92

Sunsmile skriver:

Jeg kender ikke noget til mens og graviditet, men ville alligevel lige sende en hilsen, for hold op hvor jeg kender frustrationen over at prøve. Vi har prøvet siden August og nej selvom det ikke er længe så er det en følelsesladet rutjetur  Jeg var heller ikke klar på at det ville køre sådan rundt i hovedet på en, det må jeg indrømme..Jeg håber du finder dine egne måder at skabe ro i hovedet

Anmeld

12. januar 2012

Hanomagen

Jeg har hørt at hvis man har taget p-piller i lang tid, kan det godt tage lidt længere tid. Men om det bare er en røver, ved jeg ikke.

I vores tilfælde tog det 8 måneder. Og en tur til New York, hvor vi bare slappede af, og var et par igen. Ingen tanker om, at nu var der ægløsning, og ville dette være øjeblikket. Kort fortalt vi tog 2 afsted til New York og kom 3 hjem.

Men det er selvfølgeligt en dyr løsning. Men pointen er, at i bare skal prøve at hygge jer som par, og glemme alt om det pres, man naturligt lægger på sig selv, og så skal det nok komme.

Held og lykke herfra.

Hanne - nu 9+2.

Anmeld

12. januar 2012

Sunsmile

Jeg har ikke prøvet skrive indlæg her på siden før, og må sige at jeg er meget positivt overrasket over den respons jeg har fået. Hvor er det skønt at få så mange tilbagemeldinger fra nogle som har været det samme igennem. Det er fedt at høre at det er lykkedes tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.