Hvorfor bevæger hendes arme sig ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

Lotus86

Ems30 skriver:

Tak for det, sødt af dig at tænke på mig. Vi har ikke været til skanning i dag, men vi gør det i morgen mandag.

Okay, så ser jeg frem til en positiv update

Er sikker på at alt er i fineste orden, ellers hade de opdaget det til de andre scanninger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

maria_wlt

Noget nyt?? 

Anmeld

17. januar 2012

Ems30

Hej piger.

Hvor er I bare søde alle sammen, at I sådan bekymrer Jer. Sorry jeg ikke lige har fået skrevet. MEN jeg var til drop in skanning og alt er i den skønneste orden. Lillepigen vinkede, smilede og pillede sågar ved sine tæer, hehe

Det var bare den bedste oplevelse ever! Kan godt se nu, at jeg har været urolig over det tåbeligste ever. Altså livløse arme!!?? Det er der jo ingen der har. Meeeen....jeg vil nu sige, at man kan eddermame piske en stemning op, med alle de hormoner og moderinstinkter der er i kroppen. Og selvom folk nok synes man er åndssvag pga ens bekymringer, så er jeg glad for at jeg betalte 200 kr (så billigt!!!) for at få afkræftet min frygt.

Hvis I vil læse hele beretningen er I velkomne til at gå ind på min blog babybite.wordpress.com

Anmeld

17. januar 2012

Annana89

Ihhh hvor godt! Og ja så er 200 kr ingenting!!!

Anmeld

17. januar 2012

Ems30

Annana89 skriver:

Ihhh hvor godt! Og ja så er 200 kr ingenting!!!

Præcis. Er så glad for at jeg gjorde det  

Anmeld

17. januar 2012

Nessie

Ems30 skriver:

Hej piger.

Hvor er I bare søde alle sammen, at I sådan bekymrer Jer. Sorry jeg ikke lige har fået skrevet. MEN jeg var til drop in skanning og alt er i den skønneste orden. Lillepigen vinkede, smilede og pillede sågar ved sine tæer, hehe

Det var bare den bedste oplevelse ever! Kan godt se nu, at jeg har været urolig over det tåbeligste ever. Altså livløse arme!!?? Det er der jo ingen der har. Meeeen....jeg vil nu sige, at man kan eddermame piske en stemning op, med alle de hormoner og moderinstinkter der er i kroppen. Og selvom folk nok synes man er åndssvag pga ens bekymringer, så er jeg glad for at jeg betalte 200 kr (så billigt!!!) for at få afkræftet min frygt.

Hvis I vil læse hele beretningen er I velkomne til at gå ind på min blog babybite.wordpress.com

Det var godt

Det med bekymringerne kommer lige så snart du finder ud af at du er gravid, og forsvinder først når........ ja, aldrig

Men billigt var det da at få bugt med dine bekymringer

Anmeld

18. januar 2012

Ems30

Nessie skriver:

Det var godt

Det med bekymringerne kommer lige så snart du finder ud af at du er gravid, og forsvinder først når........ ja, aldrig

Men billigt var det da at få bugt med dine bekymringer

Ja, det var dejligt billigt. Nu kan jeg endelig sove i ro og mag...eller så godt som man nu kan, når maven fylder det hele

Anmeld

18. januar 2012

Sillebob

Ems30 skriver:

Hej piger.

Så dejligt at høre at alt er som det skal være - og ved du hvad?? Du har helt og aldeles LOV TIL at være så nervøs, sippet, sur, flippet osv som du ønsker for du er jo graviiiiiiiiid

Kram herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.