Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ems30 skriver: Altså min jordemoder kunne ikke afvise at der var noget galt, og hun prøvede ikke. I stedet sagde hun at jeg skulle ringe til rigshospitalet og tage diskussionen op med dem, om hvorvidt jeg måtte få en ekstra skanning. De ville (som forventet ikke), med de afviste heller ikke der kunne være noget galt, så de sagde jeg selv skulle gå ud i byen og betale for det ja, ok. Det gør jeg så nu...
Altså min jordemoder kunne ikke afvise at der var noget galt, og hun prøvede ikke. I stedet sagde hun at jeg skulle ringe til rigshospitalet og tage diskussionen op med dem, om hvorvidt jeg måtte få en ekstra skanning. De ville (som forventet ikke), med de afviste heller ikke der kunne være noget galt, så de sagde jeg selv skulle gå ud i byen og betale for det ja, ok. Det gør jeg så nu...
Så må vi håbe alt er helt fint :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Håber scanning gik godt
Ems30 skriver: Har et lidt usædvanligt spørgsmål: Min mand og jeg var til 3d skanning, da jeg var 28+4. Vi lå der en hel time og var helt forgabt i hvor fantastisk en oplevelse det var. Men noget der undrede mig, og stadig er i mine tanker den dag i dag, er hendes arme. Dem så vi ikke rigtig til, og først til allersidst bemærkede jeg det. Spurgte skanningsdamen om hvor hendes arme og hænder var. Hun fandt dem, de lå bag om ryggen på hende, men bevægede sig ikke. I hvert fald ikke lige på det tidspunkt, forklarede skanningsdamen. Jeg spurgte hende om hvorfor lillepigen ikke rørte på dem og hvorfor de dog lå så "fast" bag om hendes ryg, men hun sagde bare at det ikke var noget jeg skulle bekymre mig om. Synes oftest man ser skanningsbilleder af babyer med arme og hænder foran, altså ved ansigtet. Så syntes det er noget usædvanligt, at hendes hænder ligger bag ved... Jeg er nu 34+5 og nærmer mig fødslen, og er virkelig ved at gå i panik over om der er noget galt med den lilles arme. Naturligvis ville vi acceptere hvis der er noget galt, men jeg kunne bare rigtig godt tænke mig at vide om der er, så vi kan forberede os mentalt. Hvad tror I? Er det normalt at babyens arme sidder fast bag i ryggen? Synes I jeg overreagerer?
Har et lidt usædvanligt spørgsmål:
Min mand og jeg var til 3d skanning, da jeg var 28+4. Vi lå der en hel time og var helt forgabt i hvor fantastisk en oplevelse det var.
Men noget der undrede mig, og stadig er i mine tanker den dag i dag, er hendes arme. Dem så vi ikke rigtig til, og først til allersidst bemærkede jeg det. Spurgte skanningsdamen om hvor hendes arme og hænder var. Hun fandt dem, de lå bag om ryggen på hende, men bevægede sig ikke. I hvert fald ikke lige på det tidspunkt, forklarede skanningsdamen. Jeg spurgte hende om hvorfor lillepigen ikke rørte på dem og hvorfor de dog lå så "fast" bag om hendes ryg, men hun sagde bare at det ikke var noget jeg skulle bekymre mig om. Synes oftest man ser skanningsbilleder af babyer med arme og hænder foran, altså ved ansigtet. Så syntes det er noget usædvanligt, at hendes hænder ligger bag ved...
Jeg er nu 34+5 og nærmer mig fødslen, og er virkelig ved at gå i panik over om der er noget galt med den lilles arme. Naturligvis ville vi acceptere hvis der er noget galt, men jeg kunne bare rigtig godt tænke mig at vide om der er, så vi kan forberede os mentalt.
Hvad tror I? Er det normalt at babyens arme sidder fast bag i ryggen? Synes I jeg overreagerer?
Har lige læst dit indlæg her, og håber din trykhedsscanning i dag er gået godt???
Glæder mig til og høre hvad i fik af svar?
Lotus86 skriver: Læste dit indlæg i går, og kom til at tænke på dig i dag, har du været til tryghedsscanning?Håber i hvert fald, at alt er okay med jeres lille pige.
Læste dit indlæg i går, og kom til at tænke på dig i dag, har du været til tryghedsscanning?Håber i hvert fald, at alt er okay med jeres lille pige.
Tak for det, sødt af dig at tænke på mig. Vi har ikke været til skanning i dag, men vi gør det i morgen mandag.
Fru Skovrup skriver: Nu jeg også nysgerrig, håber på en positiv update
Nu jeg også nysgerrig, håber på en positiv update
Det håber jeg også Vi tager til skanning i morgen mandag.
Camilla.. skriver: Håber scanning gik godt
Det er rykket til i morgen mandag. Men skal nok give en update
oOhelene&larsOo skriver: Har lige læst dit indlæg her, og håber din trykhedsscanning i dag er gået godt??? Glæder mig til og høre hvad i fik af svar?
Vi fik det rykket til i morgen mandag, og jeg lover at komme med en update.
Ems30 skriver: Vi fik det rykket til i morgen mandag, og jeg lover at komme med en update.
okay glæder mig til og høre hvad de siger..
men mon ikke de ville have opdaget det hvis der var noget krydser finger for dig i morgen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128