Hvilken barnevogn bruger I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

--pige 87--

Jeg har en emmaljunga big star supreme og den er bare for lækker!! langt liggemål, kører godt med den (har også bare fået gået så meget med den flere gange om dagen ), ved ikke hvordan det er på andre barnevogne men du kan gøre det sådan så barnet kan sidde op, det ved jeg nogle ikke har haft på deres og det har været så skønt at ha også i hvert fald så kan du regulere efter varme/kulde i bunden. Det er for mig den bedste barnevogn

men ja der er et stort udvalg!! der er meget man skal forholde sig til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

AnnaB.

Super! Tak for alle tilbagemeldiger

Det er jo noget af et marked, pludselig at skulle bevæge sig ud på!

Anmeld

12. januar 2012

Christina.78

Odder Cecilia classic på normal sort stel..super vogn som holder til det hele..

Anmeld

12. januar 2012

Christina.78

--pige 87-- skriver:

Jeg har en emmaljunga big star supreme og den er bare for lækker!! langt liggemål, kører godt med den (har også bare fået gået så meget med den flere gange om dagen ), ved ikke hvordan det er på andre barnevogne men du kan gøre det sådan så barnet kan sidde op, det ved jeg nogle ikke har haft på deres og det har været så skønt at ha også i hvert fald så kan du regulere efter varme/kulde i bunden. Det er for mig den bedste barnevogn

men ja der er et stort udvalg!! der er meget man skal forholde sig til

det med ryglænet kan vores Odder også - det er en super ting

Anmeld

12. januar 2012

DitteMarie

Vi har Brio sport og er så trætte af den. Stellet rustede efter et par måneder og der har været bøvl med bramsen der hele tiden klappede ned. I liften har vores søn fået fingerne i klemme. Nu venter vinet. 2 og skal helt sikkert have ny vogn

Anmeld

12. januar 2012

lycly

Vi har en emmaljunga. Vores valg stod mellem emmaljunga eller odder, da de efter min mening er de bedste! De er flotte og er gode at gå med. Og så holder de bare. Endte med at vælge emmaljunga'en fordi jeg fuldstændig faldt på mønsteret på den vi valgte
Er SÅ glad for den, den er så nem at komme rundt med i busser og toge osv. Ulempen synes jeg dog er, at nettet nedenunder til tasker og sådan er af stof. Og ikke af stål. Men jeg er overrasket over hvor meget det alligevel kan holde til

En anden (ret irriterende) ulempe er, at ryglænet kun har 1 indstilling, og det er meget lodret. Det er rigtig upraktisk til en baby på 6 måneder som rigtig gerne vil sidde selv, men ikke kan endnu. Så havde det været rart at man kunne ligge ryglænet lidt mere ned

Anmeld

12. januar 2012

Maja_4000

Odder Zip på x-dream stel ! Vores er desværre blevet stjålet :/ Men den er SÅ god .. Alle i min mg var misundelige på den Hehe

Anmeld

12. januar 2012

JH12

Vi står selv og skal ud og bestille en her lige om lidt 

Vi har dog aldrig været i tvivl, vi har hele tiden ville have en Odder Zip, X-dream stel - da den får så gode anmeldelser, og utrolig mange anbefaler dem  
Men vi venter dog med at bestille den til nye kollektion

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.