Hvilken barnevogn bruger I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

Clisolka

morethanperfect skriver:

Trille gigant .. Super god med dejlig langt liggemål ! 

Den er jeg med på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Mother-love

Vi har en trille gigant på alustel. Og vi er rigtig godt tilfreds med den. Den er købt som en let barnevogn da jeg har et piskesmæld. Og jeg har ikke haft problemer med at køre den. Og vi gav 4700 for vogn, pusletaske, lift, reg slag,fluenet og de bedste madresser på markedet til både lift og barnevogn. Og så har den et langt liggemål så vi kan bruge den længere tid. Nu har vi så også en lang pige så det er vi superglad for at vi købte en med langt liggemål.

Anmeld

11. januar 2012

Kvist

AnnaB. skriver:

Vi står og er så småt igang med at skulle finde ud, af det der med en barnevogn... men hold nu op for en jungle!!

Vi vil gerne have en stabil vogn, da vi kommer til at gå rigtig meget med den. Og det skal være en barnevogn, ikke en kombivogn - men hvilken vogn?

Jeg vil meget gerne høre fra jer omkring hvilken vogn I har/har haft, og hvorfor I var/eller ikke var glade for den.

Tak

Vi har en Emmaljunga Big Star Supreme, og den er jeg super tilfreds med.. Den er hurtig og klappe sammen og den er nem at manøvre rundt med, og så er der udluftning i bunden af kassen.. Synes en anden rigtig god ting er, at når man tager kassen af stellet så har den en vippefunktion, så når kassen står på gulvet og bebs ikke vil sove, så kan man stille og roligt vugge barnet...

Så for mit vedkommende er der kun en rigtig vogn, og det er en Emmaljunga..

Anmeld

11. januar 2012

Lisbeth85

Kvist skriver:

Vi har en Emmaljunga Big Star Supreme, og den er jeg super tilfreds med.. Den er hurtig og klappe sammen og den er nem at manøvre rundt med, og så er der udluftning i bunden af kassen.. Synes en anden rigtig god ting er, at når man tager kassen af stellet så har den en vippefunktion, så når kassen står på gulvet og bebs ikke vil sove, så kan man stille og roligt vugge barnet...

Så for mit vedkommende er der kun en rigtig vogn, og det er en Emmaljunga..

HELT enig her - den kan klart anbefales

Anmeld

11. januar 2012

Janni.

Vi har en basson grande, er super glade for den. 

Anmeld

11. januar 2012

MyLittleBaby

AnnaB. skriver:

Vi står og er så småt igang med at skulle finde ud, af det der med en barnevogn... men hold nu op for en jungle!!

Vi vil gerne have en stabil vogn, da vi kommer til at gå rigtig meget med den. Og det skal være en barnevogn, ikke en kombivogn - men hvilken vogn?

Jeg vil meget gerne høre fra jer omkring hvilken vogn I har/har haft, og hvorfor I var/eller ikke var glade for den.

Tak

Jeg har en Odder som jeg hele tiden har været utrolig glad for at bruge 

Anmeld

11. januar 2012

Bonita

Jeg har en brugt silvercross. Den har en virkelig god affjedring og føles let, når man skubber den, også sover min søn rigtig godt i den. Man kan slet ikke mærke at den har 25 år på bagen

Eneste minus er at den er lidt stor, men så kan den bruges længere....

Anmeld

11. januar 2012

E.T

Vi købte først en brio sport, hvilket vi har været glade for, men nu er nr. to på vej og Sylvester bliver to et par måneder efter den lille er født. Så han får brug for også at kunne sidde. Så nu har vi købt en Odder zip som kan holde til et søskende sæde. 

Så hvis I planlægger at få to børn med en lille aldersforskel, så ville jeg købe en Odder  vi er rigtig glade for den 

Anmeld

11. januar 2012

E.T

JonTri skriver:

Køb en odder - de er fuldt understøttet og holder! Vi købte en brio, hvori vores tredje barn skal ligge her til sommer... men den er grim nu - og knager og brager... 

Vi har investeret i en emmaljunga nitro city klapvogn og hertil vil jeg købe en citybag - her kan den lille sove det første halve år...

Kunne jeg gøre noget om, havde jeg købt en Odder

Odder er god kvalitet og på tilbud lige nu i babysam 

Anmeld

11. januar 2012

Den lykkelige

Vi har en Brio Sport.. Og det er bare SUPER!!!
Vi har prøvet flere af Emmaljungas.. men den her Brio er altså bare så meget bedre synes jeg.. Den er så let i det og super "affjedring".. Super let at køre med i byen osv..
Ved barn Nr. 2 vil jeg helt sikkert bruge den igen!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.