AnnaB. skriver:
Vi står og er så småt igang med at skulle finde ud, af det der med en barnevogn... men hold nu op for en jungle!!
Vi vil gerne have en stabil vogn, da vi kommer til at gå rigtig meget med den. Og det skal være en barnevogn, ikke en kombivogn - men hvilken vogn?
Jeg vil meget gerne høre fra jer omkring hvilken vogn I har/har haft, og hvorfor I var/eller ikke var glade for den.
Tak 
Jeg har ejet et par stykker i løbet af min drengs 21 mdr gamle liv..
Startede med en brugt odder på det sorte original stel, og jeg var SÅ utilfreds med den, der var faktisk ikke det der ikke var gal med den..

Solgte den, og købte en emmaljunga på uniq stel helt fra ny, og det var virkelig drømme vognen for mit vedkommende, solgte den fordi jeg ikke syntes jeg brugte den nok..
Købte så en brugt basson som skulle bruges når sønnike skulle i gæstepleje og legestue, men den blev jeg ret hurtig træt af..
Købte så en brugt odder på X-dream 2 stellet, og det er en rigtig god vogn ja, men det er stellet der er godt derpå..
Den fuldstændig ideelle vogn for mig ville være en blanding imellem emmaljunga og odder, altså emmaljungas kasse og lift, og odders X-dream stel, DET ville være den helt perfekte vogn.. Et godt stel med en fantastisk kasse, hvor der er udluftning osv i..
De burde samarbejde de to mærker, og så kunne de lave den perfekte barnevogn..