Hvilken barnevogn bruger I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.667 visninger
27 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

AnnaB.

Vi står og er så småt igang med at skulle finde ud, af det der med en barnevogn... men hold nu op for en jungle!!

Vi vil gerne have en stabil vogn, da vi kommer til at gå rigtig meget med den. Og det skal være en barnevogn, ikke en kombivogn - men hvilken vogn?

Jeg vil meget gerne høre fra jer omkring hvilken vogn I har/har haft, og hvorfor I var/eller ikke var glade for den.

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

JonTri

Køb en odder - de er fuldt understøttet og holder! Vi købte en brio, hvori vores tredje barn skal ligge her til sommer... men den er grim nu - og knager og brager... 

Vi har investeret i en emmaljunga nitro city klapvogn og hertil vil jeg købe en citybag - her kan den lille sove det første halve år...

Kunne jeg gøre noget om, havde jeg købt en Odder

Anmeld

11. januar 2012

MamiTulle

Hejsa! Vi har en odder zip barnevogn med x-dreamstel fra 2010. Den er hurtigt, at pakke i bilen, og rigtig god at køre med.. Vi er MEGET tilfreds, og vi ikke vælge en anden. Der altid nogle der har noget negativt, at sige om alle vogne, men jeg håber i finder en i bliver ligeså glade for, som vi er for vores.. 

Anmeld

11. januar 2012

MissTas

AnnaB. skriver:

Vi står og er så småt igang med at skulle finde ud, af det der med en barnevogn... men hold nu op for en jungle!!

Vi vil gerne have en stabil vogn, da vi kommer til at gå rigtig meget med den. Og det skal være en barnevogn, ikke en kombivogn - men hvilken vogn?

Jeg vil meget gerne høre fra jer omkring hvilken vogn I har/har haft, og hvorfor I var/eller ikke var glade for den.

Tak

jeg holder ved emmaljunga .. denne er også kåret som årets vogn de sidste 3 år

Anmeld

11. januar 2012

An&Jo

AnnaB. skriver:

Tak

Jeg har ejet et par stykker i løbet af min drengs 21 mdr gamle liv..

Startede med en brugt odder på det sorte original stel, og jeg var SÅ utilfreds med den, der var faktisk ikke det der ikke var gal med den..

Solgte den, og købte en emmaljunga på uniq stel helt fra ny, og det var virkelig drømme vognen for mit vedkommende, solgte den fordi jeg ikke syntes jeg brugte den nok..

Købte så en brugt basson som skulle bruges når sønnike skulle i gæstepleje og legestue, men den blev jeg ret hurtig træt af..

Købte så en brugt odder på X-dream 2 stellet, og det er en rigtig god vogn ja, men det er stellet der er godt derpå..

Den fuldstændig ideelle vogn for mig ville være en blanding imellem emmaljunga og odder, altså emmaljungas kasse og lift, og odders X-dream stel, DET ville være den helt perfekte vogn.. Et godt stel med en fantastisk kasse, hvor der er udluftning osv i..

De burde samarbejde de to mærker, og så kunne de lave den perfekte barnevogn..

Anmeld

11. januar 2012

Mettemus

Vi har en Trille Gígant. Den har et godt resultat i TÆNKs test og er rimelig i pris (ca. 4000-5000 kr.). Jeg vil så sige, at for os var prisen en vigtig faktor, da vi begge to var på SU. Havde vi haft lidt flere penge at gøre med, havde vi nok tøbt en Odder eller Emmal Junga. Jeg har kørt med veninders og min svigerindes vogn, og man kan altså godt mærke i bl.a. stabilitet, at man har givet mere for de dyre vogne. Det ER en anden kvalitet. 

Anmeld

11. januar 2012

Giraffen

AnnaB. skriver:

Tak

Jeg er også på Odder Zip x-dream stel-vognen! de er begyndt at være til at få brugt og jeg har aldrig hørt andet end positivt om den.

Især får mange andre (også emmaljunga) kritik for at være dårligere til barn nr 2/3 osv fordi den kommer til at hænge... det var årsagen til at vi valgte odder

Anmeld

11. januar 2012

Annette A

Jeg har en Trille som har været brugt til tre børn og den holder og er så lækker at køre med.. 

Anmeld

11. januar 2012

morethanperfect

AnnaB. skriver:

Tak

Trille gigant .. Super god med dejlig langt liggemål ! 

Anmeld

11. januar 2012

TaAsJu

Har lige skiftet vores trille ud med en brio kompakt plus!,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.