Barnevogn i sexshoppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

Clisolka

Det ville jeg ikke tænke videre over, når barnet ikke er ældre og ikke er bevidst over hvad det er - go for it! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

B&J

Barnet forstår ingen ting når det er så lille så ser ingen problemer i det overhovede...

senere behøver de ikke tage deres børn med ind i en sexshop

Anmeld

11. januar 2012

Steph_Laurits

Anonym skriver:

Præcis.

Har de direkte regler omkring den slags? det vidste jeg ikke.

Der må ikke komme folk under 18 ind, og heller ikke børn der kan forstå/gå og tale, da det kan få de andre kunder til at blive væk osv.

Syntes det er fair nok!

Anmeld

12. januar 2012

Zafir

Jeg ville nok ikke liiiige føle mig inspireret til at købe legetøj med bebs på slæb, men når det er sagt, så tror jeg da absolut ikke at bebser tager skade af det hehe. De sover jo. Og hvis de ikke sov, ville de jo altså ikke opdage noget alligevel. De har jo ingen relationer til hvad det er. Men så snart de er bevidste, så nej.

Anmeld

12. januar 2012

Benjamins'mor

Jeg kan ikke se det forkerte i det, måske hvis barnet havde været 2 år og opefter ville jeg nok synes det var temmeligt upassende.

Anmeld

12. januar 2012

chael

Man har vel stadig et sexliv, selvom der er kommet børn til verden?!

Jeg kan ikke helt se problemet, barnet sover og ved iøvrigt en pind om det.

Jeg syntes man skal passe på ikke at blive for snerpet

*C

Anmeld

12. januar 2012

SS82

g ville slet ikke tænke over det

Anmeld

12. januar 2012

Nemesis

ja her har jeg altså både været i en sexshop Og på sexmesse med barnevogn.

Så længe vi snakker babyer og de sover og ellers ikke forstår hvad det egentlig er de ser, så kan jeg ikke se noget problem i det. Det giver en evt. ammende mor mulighed for at komme ud og parret mulighed for at få gang i et måske lidt dødt sexliv igen.

Nu er de så store så nu skiftes vi til at gå på shopping...og dermed ved vi ikke hvad den anden køber :-D

Imens hygger vi hver især med ungerne, i legetøjsbutikken eller på en cafe eller andet.

:-) Sisse

Anmeld

12. januar 2012

twinboys

Det er vel ok så længe barnet sover og ikke ser denne verden som bebs... Men synes klart det er forkert at tage vågne børn med ind i sådan en shop...altså de større børn

Anmeld

12. januar 2012

twinboys

Nemesis skriver:

ja her har jeg altså både været i en sexshop Og på sexmesse med barnevogn.

Så længe vi snakker babyer og de sover og ellers ikke forstår hvad det egentlig er de ser, så kan jeg ikke se noget problem i det. Det giver en evt. ammende mor mulighed for at komme ud og parret mulighed for at få gang i et måske lidt dødt sexliv igen.

Nu er de så store så nu skiftes vi til at gå på shopping...og dermed ved vi ikke hvad den anden køber :-D

Imens hygger vi hver især med ungerne, i legetøjsbutikken eller på en cafe eller andet.

:-) Sisse

dejligt og især det med at den ene tager langs og køber noget med hjem som man kan få glæde af...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.