Barnevogn i sexshoppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.178 visninger
30 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

Anonym trådstarter

Ja, som overskriften siger..

Hvad ville i så sige til at se et par i en sexshop - hvor de har barnevognen med, med sovende baby?

Ville i synes at det var forkert, og at de skulle have fået junior passet imens.. eller ville i bare tænke lidt a la "godt for dem" agtigt?

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det.. Håber at i forstår hvad jeg mener

God aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Hvad ville i så sige til at se et par i en sexshop - hvor de har barnevognen med, med sovende baby?

Ville i synes at det var forkert, og at de skulle have fået junior passet imens.. eller ville i bare tænke lidt a la "godt for dem" agtigt?

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det.. Håber at i forstår hvad jeg mener

God aften

Heh .. Ville måske syns det ville være lidt mærkeligt , men ikke sådan at jeg syns de skulle ha fået babyen passet .. De er ligeså meget mennesker som os , og hvis det er et helt lille barn der alligevel bare ligger og sover kan jeg ikke se noget galt i det ..

Men derimod , hvis det havde været en 3 - årig , havde det været forkert

Anmeld

10. januar 2012

Darling<3

Anonym skriver:

God aften

Jeg ville nok synes at det var en smule upassende - men ville også synes det er ok ..

Vi kan alle have lysten til at voksenshoppe, også når den lille ikke bliver passet

Anmeld

10. januar 2012

Lotus86

Kan jeg overhovedet ikke se noget problem i...!

Anmeld

10. januar 2012

Steph_Laurits

Jeg syntes det er ok - så længe barnet intet forstår.

Det er også det reglen er i den erotik shop jeg var ansat i engang

Anmeld

10. januar 2012

JJH

Det ville jeg nok ikke tænke nærmere over.

Anmeld

10. januar 2012

Wimmie

Anonym skriver:

God aften

Næh, det er da ligemeget... Baby aner da ikke hvad det går ud på 

Anmeld

10. januar 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Heh .. Ville måske syns det ville være lidt mærkeligt , men ikke sådan at jeg syns de skulle ha fået babyen passet .. De er ligeså meget mennesker som os , og hvis det er et helt lille barn der alligevel bare ligger og sover kan jeg ikke se noget galt i det ..

Men derimod , hvis det havde været en 3 - årig , havde det været forkert

Jeg synes også at det er lidt voldsomt at få baby passet pga. det.. når h*n alligevel sover imens man shopper. Men er lidt bange for hvad folk vil tænke..

Men er enig med dig i at man ikke skal hive en tre-årig med derind

Anmeld

10. januar 2012

Anonym trådstarter

Darling<3 skriver:

Jeg ville nok synes at det var en smule upassende - men ville også synes det er ok ..

Vi kan alle have lysten til at voksenshoppe, også når den lille ikke bliver passet

Jeg har det også lidt sådan.. både og.. for og imod

Men så længe baby sover "sker der jo ikke noget"..

Anmeld

10. januar 2012

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

Jeg syntes det er ok - så længe barnet intet forstår.

Det er også det reglen er i den erotik shop jeg var ansat i engang

Præcis.

Har de direkte regler omkring den slags? det vidste jeg ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.