Barnevogn i sexshoppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Næh, det er da ligemeget... Baby aner da ikke hvad det går ud på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Polarpigen

Kommer selvfølgelig an på hvor gammelt barnet er - men lige i det her tilfælde som du nævner kan jeg ikke se at det skulle være et problem.  Barnet forstår alligevel ingenting, og ligger i sin barnevogn og sover. 

Anmeld

11. januar 2012

Darling<3

Anonym skriver:

Jeg har det også lidt sådan.. både og.. for og imod

Men så længe baby sover "sker der jo ikke noget"..

Hvis baby sover, så fint nok - men et vågent barn ville jeg nok ikke tage med, uanset alder

Anmeld

11. januar 2012

Fenja09

Så længe barnet er intetanende omkring hvad der sker, så kan man vel lige så godt rende rundt i en sexshop som i en boghandel

/Fenja

Anmeld

11. januar 2012

Sofiedk

Anonym skriver:

Ja, som overskriften siger..

Hvad ville i så sige til at se et par i en sexshop - hvor de har barnevognen med, med sovende baby?

Ville i synes at det var forkert, og at de skulle have fået junior passet imens.. eller ville i bare tænke lidt a la "godt for dem" agtigt?

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det.. Håber at i forstår hvad jeg mener

God aften

Det synes jeg er helt fint, vågen eller ej, så længe barnet er så lille at det ikke forstår hvad det er. Den ved jo ikke forskel på det og hylderne i Føtex

Anmeld

11. januar 2012

Diana...

Ej det kan jeg slet ikke se problemet i  Der ligger sexshoppe i flere center efterhånden så skal man gå en anden vej hvis barnet ikke skal se den he he 

Ej jeg synes det er dejligt at det er blivet så naturligt at gå i en sexshop og man ikke skal smuge på istergade for at købe sit legetøj. 

Dog synes jeg at når de bliver så stor at de er bevidste om det så synes jeg måske man kan vente til man er afsted uden børn 

Knus Diana

Anmeld

11. januar 2012

Diana...

Ej det kan jeg slet ikke se problemet i  Der ligger sexshoppe i flere center efterhånden så skal man gå en anden vej hvis barnet ikke skal se den he he 

Ej jeg synes det er dejligt at det er blivet så naturligt at gå i en sexshop og man ikke skal smuge på istergade for at købe sit legetøj. 

Dog synes jeg at når de bliver så stor at de er bevidste om det så synes jeg måske man kan vente til man er afsted uden børn 

Knus Diana

Anmeld

11. januar 2012

Diana...

Knus Diana

Anmeld

11. januar 2012

4xGreve

Diana... skriver:

Knus Diana

Anmeld

11. januar 2012

maria_wlt

Intet problem for mig når barnet er så lille.. 

Jeg ville nok tænke.. SÅDAN.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.