Var det baby og kan det skade?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

MissTas

AnnaKJ skriver:

Jeg satte mig på sengekanten og ville tage mine strømper af. Men da jeg bukker mig fremover, mærker jeg noget hårdt i højre side oppe omkring navlen og inden jeg når at sætte mig op igen, smutter det sådan nærmest. 

Nu efter er jeg blevet rigtig øm i højre side og er bange for at det måske jeg baby jeg kom til at klemme  

Kan man godt komme til det nu? Er 15+4 - mærker baby en smule og har allerede en ret stor mave.

tror absolut ikke du skal være urolig.. din livmoder går slet ikke så langt op endnu overhovedet .. den går først til navlen omkring uge 20-22 .. så ta du det bare roligt.. og som de andre siger.. baby er meget godt beskyttet derinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

pemiro

MissTas skriver:

tror absolut ikke du skal være urolig.. din livmoder går slet ikke så langt op endnu overhovedet .. den går først til navlen omkring uge 20-22 .. så ta du det bare roligt.. og som de andre siger.. baby er meget godt beskyttet derinde

Hey. Undskyld jeg sådan lige blander mig. Du skriver livmoderen først går op til navlen i uge 20-22, men er det ikke bare gennemsnit?

Da jeg var til kønsscanning 15+3 gik min livmoder til en fingerbredde under navlen, og jeg er førstegangsgravid. Scanningsdamen sagde det var meget normalt.. Så tænker om det ikke er individuelt hvornår den lige rammer navlehøjde?

Er bare nysgerrig har nemlig slet ikke kunne forstå de mål jeg fandt på nettet da jeg så fik af vide at min gik omtrent til navlen. Nu hvor jeg er 19+0 går den lige over navlen.. Kan selv mærke den og se den om morgenen når jeg ligger på ryggen (har lige en hård bold fra lidt over skambenet til lidt over navlen hehe)

Håber du ved lidt der kan gøre mig klogere

Anmeld

11. januar 2012

MissTas

pemiro skriver:

Hey. Undskyld jeg sådan lige blander mig. Du skriver livmoderen først går op til navlen i uge 20-22, men er det ikke bare gennemsnit?

Da jeg var til kønsscanning 15+3 gik min livmoder til en fingerbredde under navlen, og jeg er førstegangsgravid. Scanningsdamen sagde det var meget normalt.. Så tænker om det ikke er individuelt hvornår den lige rammer navlehøjde?

Er bare nysgerrig har nemlig slet ikke kunne forstå de mål jeg fandt på nettet da jeg så fik af vide at min gik omtrent til navlen. Nu hvor jeg er 19+0 går den lige over navlen.. Kan selv mærke den og se den om morgenen når jeg ligger på ryggen (har lige en hård bold fra lidt over skambenet til lidt over navlen hehe)

Håber du ved lidt der kan gøre mig klogere

det kan godt være.. men ud fra hvad man læser sig frem til, så ville den ikke gå til navlen før der omkring.. men selvfølgelig er der også forskel på om man er førstegangs eller andengangs mener min nåede navlen da jeg var i uge 21... synes bare det lød usandsynligt at hendes allerede gik lidt op over navlen i uge 15 men ved ikke noget med sikkerhed.. snakker ud fra egne erfaringer men kan godt være at jeg ikke har ret

Anmeld

11. januar 2012

AnnaK89

Kofoed. skriver:

Det var da meget tidligt, må man spørge hvorfor?

Har en hjerneskader datter, så de tjekker godt efter. Skal scannes igen i uge 20

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.