Var det baby og kan det skade?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.728 visninger
23 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

AnnaK89

Jeg satte mig på sengekanten og ville tage mine strømper af. Men da jeg bukker mig fremover, mærker jeg noget hårdt i højre side oppe omkring navlen og inden jeg når at sætte mig op igen, smutter det sådan nærmest. 

Nu efter er jeg blevet rigtig øm i højre side og er bange for at det måske jeg baby jeg kom til at klemme  

Kan man godt komme til det nu? Er 15+4 - mærker baby en smule og har allerede en ret stor mave.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

l.kjoeller

Der er stadig masser af plads og det er godt beskyttet af fostervand så du skal ikke være bekymret tror jeg

Anmeld

10. januar 2012

l.kjoeller

Der er stadig masser af plads og det er godt beskyttet af fostervand så du skal ikke være bekymret tror jeg

Anmeld

10. januar 2012

B&J

Nej nej nej nej du kan slet ikke skade baby ved at gøre det... den har det trykt og godt der inde midten af min graviditet faldt jeg direkte ned på maven fordi jeg besvimede og der skete ingen ting den er godt beskyttet

Anmeld

10. januar 2012

AnnaK89

l.kjoeller skriver:

Puhaa - troede virkelig det var babys lille hoved der sad der 

Nøj hvor bliver man bange 

Anmeld

10. januar 2012

AnnaK89

B&J skriver:

Nej nej nej nej du kan slet ikke skade baby ved at gøre det... den har det trykt og godt der inde midten af min graviditet faldt jeg direkte ned på maven fordi jeg besvimede og der skete ingen ting den er godt beskyttet

Okay - troede det var babys hoved der sad i klemme og blev vildt bange 

Det gør stadig ondt i siden 

Anmeld

10. januar 2012

Muffinmus

er du første gangs går din livmoder til lidt over skambenet,er du andne gangs så et par cm højere måske:-)

Så du kan ikke bare lige mase baby, der er masser af plads derinde. Jeg ligger stdaig så meget på maven som jeg kan om natten da jeg bare sover skidt på siden...og babyenskal nok brokke sig og sparke ti mig hvis de synes det er træls, så flytter jeg mig automatisk:-)

Anmeld

10. januar 2012

B&J

AnnaKJ skriver:

Okay - troede det var babys hoved der sad i klemme og blev vildt bange 

Det gør stadig ondt i siden 

mon ikke det er en nerve (staves) eller fordi du lige fik en lille forstrækning måske hvis det gør ondt i morgen ring til lægen

Anmeld

10. januar 2012

AnnaK89

MariaE skriver:

er du første gangs går din livmoder til lidt over skambenet,er du andne gangs så et par cm højere måske:-)

Så du kan ikke bare lige mase baby, der er masser af plads derinde. Jeg ligger stdaig så meget på maven som jeg kan om natten da jeg bare sover skidt på siden...og babyenskal nok brokke sig og sparke ti mig hvis de synes det er træls, så flytter jeg mig automatisk:-)

Jeg er 2. gangs. 

Og kan også sagtens mærke at baby ikke kan lide at jeg ligger på maven.

Blev bare så bange for at jeg kom til at klemme den 

Har ikke styr på hvor langt livmoderen sidder oppe.

Anmeld

10. januar 2012

AnnaK89

B&J skriver:

mon ikke det er en nerve (staves) eller fordi du lige fik en lille forstrækning måske hvis det gør ondt i morgen ring til lægen

Jo måske - skal scannes i morgen, så kan jeg jo nævne det der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.