Var det baby og kan det skade?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

B&J

AnnaKJ skriver:

Jo måske - skal scannes i morgen, så kan jeg jo nævne det der.

god ide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Kofoed.

Barnet kan først tage skade, hvis du får et hårdt slag lige der hvor moderkagen sidder, fx lå min moder med ana i højre side af mave, halvt foran, halvt ude på side, så da peter uheldigvis hamrede albumen ind i toppen af maven, så betød det ingen ting, der var jeg i 36. uge, så tror på ingen måde der skete noget dårligt. Tænker dog, kan det være et slag/spark der ramte en nerve eller var det for højt oppe til det?

Anmeld

10. januar 2012

AnnaK89

Kofoed. skriver:

Barnet kan først tage skade, hvis du får et hårdt slag lige der hvor moderkagen sidder, fx lå min moder med ana i højre side af mave, halvt foran, halvt ude på side, så da peter uheldigvis hamrede albumen ind i toppen af maven, så betød det ingen ting, der var jeg i 36. uge, så tror på ingen måde der skete noget dårligt. Tænker dog, kan det være et slag/spark der ramte en nerve eller var det for højt oppe til det?

Er ikke blevet ramt af noget ihvertfald, det var lige da jeg bukkede mig. 

Det er faktisk ikke højre oppe end navlen - altså ude i højre side.

Anmeld

10. januar 2012

Kofoed.

AnnaKJ skriver:

Er ikke blevet ramt af noget ihvertfald, det var lige da jeg bukkede mig. 

Det er faktisk ikke højre oppe end navlen - altså ude i højre side.

Det er jo anden graviditet, så måske du lige har bøjet dig sådan, at babyen slå ud og ramte noget, så du kunne mærke det? Håber da i hvert fald ikke det er noget dårligt.

Anmeld

10. januar 2012

Lise

Kan du have forstrukket en mavemuskel?

Det gjorde jeg da jeg var gravid første gang. Skulle lige støvsuge under en seng, og der fik jeg nærmest et lille smæld i maven, og så gjorde det SÅÅÅE nas i min højre side (fra navlen og ud mod højre)

Der skete ikke noget med baby, men for hulan det gjorde ondt på mig.

Anmeld

10. januar 2012

AnnaK89

Kofoed. skriver:

Det er jo anden graviditet, så måske du lige har bøjet dig sådan, at babyen slå ud og ramte noget, så du kunne mærke det? Håber da i hvert fald ikke det er noget dårligt.

Tænker også det er noget i den retning

Skal heldigvis scannes i morgen, så kan jeg lige nævne det og så tjekker de jo om alt stadig ser ud som det skal.

Anmeld

10. januar 2012

AnnaK89

Lise skriver:

Kan du have forstrukket en mavemuskel?

Det gjorde jeg da jeg var gravid første gang. Skulle lige støvsuge under en seng, og der fik jeg nærmest et lille smæld i maven, og så gjorde det SÅÅÅE nas i min højre side (fra navlen og ud mod højre)

Der skete ikke noget med baby, men for hulan det gjorde ondt på mig.

Ja det lyder lidt som det samme her. 

Det er rigtig ubehageligt og gør stadig rigtig ondt 

Anmeld

10. januar 2012

Kofoed.

AnnaKJ skriver:

Tænker også det er noget i den retning

Skal heldigvis scannes i morgen, så kan jeg lige nævne det og så tjekker de jo om alt stadig ser ud som det skal.

Ja, gør det. Kønsscanning?

Anmeld

10. januar 2012

AnnaK89

Kofoed. skriver:

Ja, gør det. Kønsscanning?

Nej en tidlig MD-scanning

Anmeld

11. januar 2012

Kofoed.

AnnaKJ skriver:

Nej en tidlig MD-scanning

Det var da meget tidligt, må man spørge hvorfor?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.