Sex i badet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

vitapigen

Så piger.... Så kan vi dyrke sex i badet med vores mænd der er ALT for høje.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Masig

Haha smart med sådan en skammel.. Min mand er 30 cm højere end mig (som jeg kan se ikke er helt ualmindeligt åbenbart).. Vi har sex i badet ligesom mange andre siger, hvor jeg står på tæer, han bøjer i knæene og så tager han mig bagfra... Der er noget sexet ved vand og nøgne kroppe... Vi kan fx heller ikke gå i svømmehallen sammen uden at knalde når vi kommer hjem fordi vi bliver totalt liderlige af det Har endda oplevet et spaophold på et hotel hvor vi slet ikke nåede op på værelset.. Der var lige en brusekabine på vejen vi kunne snuppe

Nu har vi fået badekar, så mon ikke det også skal indvies en dag

Anmeld

11. januar 2012

NinaNymannMadsen

ork ja det har vi lige så snart vi har mulgihed for at tage bad sammen. jeg står bare lidt på tær og så kan han godt nå når hun bøjer lidt i knæ. han er et hoved højere end mig.
dog oftes ender det med at færdig gøre i sengen eller i stuen eller sådan noget.

Anmeld

11. januar 2012

MorTilEn2013Dreng

her er det os mig på tærer og ham ned i knæ, men vi gøre det ikke bagfra da han kommer for langt op,, og vi har os stor højde forskel..

Anmeld

13. januar 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Ja, det er jo nok et dumt spørgsmål Men har I det? Og hvordan har I det så?

Mig og kæresten passer ikke i højden (jeg er for lav), og jeg er for fed til han kan bære mig 

Så hvad gør I? "Bare" med mund eller hånd.. Eller?

Øv, kan ikke være anonym...

Anmeld

13. januar 2012

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Øv, kan ikke være anonym...

Nej, jeg er desværre ikke plusmedlem :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.