Sex i badet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.374 visninger
25 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

Anonym trådstarter

Ja, det er jo nok et dumt spørgsmål Men har I det? Og hvordan har I det så?

Mig og kæresten passer ikke i højden (jeg er for lav), og jeg er for fed til han kan bære mig 

Så hvad gør I? "Bare" med mund eller hånd.. Eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Darling<3

Smider benet op på vasken, så kan han selv vælge om det skal være bagfra eller forfra

Anmeld

10. januar 2012

pastry26

Vi har badekar... 

Anmeld

10. januar 2012

Diana...

Nope det har vi ikke det ikke noget for os vand er ikke lige det bedste det glider ikke så godt der nede he he 

Anmeld

10. januar 2012

Anonym trådstarter

pastry26 skriver:

Vi har badekar... 

SNYD

Anmeld

10. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Ja, det er jo nok et dumt spørgsmål Men har I det? Og hvordan har I det så?

Mig og kæresten passer ikke i højden (jeg er for lav), og jeg er for fed til han kan bære mig 

Så hvad gør I? "Bare" med mund eller hånd.. Eller?

Vi har samme problem, der er 30 cm forskel. Så de gange vi har gjort det har jeg stilt mig på kanten -- den kant der skal beskutte så vandet ikke render ud på gulvet, den er ca. 12 cm og så går han lidt ned i knæ og jeg tages bagfra. HAHA..
Men synes egentlig ikke det er særlig frækt for vandet kan alligevel ikke være tændt osv. Så jeg overvejer lidt at købe såan en plastik skammel.. HAHA... Så vi ordentlig kan knalde i badet.
Synes det er et eller andet frækt ved at vandet løber ned af de to nøgne kroppen mens der dyrkes hed sex..

Anmeld

10. januar 2012

Muhmi

Min kæreste er 1.92 ca. og jeg er 1.67 og vi kan sagtens hvor han tager mig bagfra hvis han bare bøjer meget og jge står på tæer... Han siger det gør det bedre for ham faktisk

Anmeld

10. januar 2012

Steph_Laurits

Doggy på toilettet, så kommer du jo højere op.
Eller benet op af væggen i badet.
Eller lade vandet løbe let og så sidde på ham under løbende vand :-)

Anmeld

10. januar 2012

Steph_Laurits

Muhmi skriver:

Min kæreste er 1.92 ca. og jeg er 1.67 og vi kan sagtens hvor han tager mig bagfra hvis han bare bøjer meget og jge står på tæer... Han siger det gør det bedre for ham faktisk

Anmeld

10. januar 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Vi har samme problem, der er 30 cm forskel. Så de gange vi har gjort det har jeg stilt mig på kanten -- den kant der skal beskutte så vandet ikke render ud på gulvet, den er ca. 12 cm og så går han lidt ned i knæ og jeg tages bagfra. HAHA..
Men synes egentlig ikke det er særlig frækt for vandet kan alligevel ikke være tændt osv. Så jeg overvejer lidt at købe såan en plastik skammel.. HAHA... Så vi ordentlig kan knalde i badet.
Synes det er et eller andet frækt ved at vandet løber ned af de to nøgne kroppen mens der dyrkes hed sex..

Haha.. Sådan en skammel har jeg også overvejet Men er bange for at den skrider på det glatte gulv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.