Sex i badet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

Muhmi

StephanieJ skriver:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

twinboys

Jeg er 1.59 og gemalen er 1.94 og ja her kan det nu godt lade sig gøre... både i bruser og i spaen...

Anmeld

10. januar 2012

hautecouture

Min kæreste er 196 cm og jeg er 163 cm :O Det er NOGET besværligt nogle gange, men det lykkedes da - det er ekstra hårdt, men stadig dejligt, haha

Vi skal have lavet et ekstra badeværelse og der er også et enkelt krav fra min side: BADEKAR  så det skal nok blive godt hihi

Anmeld

10. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Haha.. Sådan en skammel har jeg også overvejet Men er bange for at den skrider på det glatte gulv 

Skridsikre dutter er vejen frem. haha.. - Vi har ru fliser så de bliver ikke så glatte.

Anmeld

10. januar 2012

Flødebollen

Anonym skriver:

Ja, det er jo nok et dumt spørgsmål Men har I det? Og hvordan har I det så?

Mig og kæresten passer ikke i højden (jeg er for lav), og jeg er for fed til han kan bære mig 

Så hvad gør I? "Bare" med mund eller hånd.. Eller?

Jep, det har vi. Jeg er 1.59 og gemalen er ca 20 cm højere. Men det går fint, hvis han tager mig bagfra i bruseren, jeg står på tæer og han bøjer i knæerne

Det er skisme hyggeligt sådan noget vandhygge

Anmeld

10. januar 2012

Zafir

Ja - det er den nemmeste (eneste måde) vi kan have sex sammen på de hverdage, hvor manden arbejder. For ellers er der ikke lige nogen steder vi liiiiige kan gå hen og låse døren.

Vi har en skammel og ellers så har vi sådan en halvvæg... Og den kan også bruges.

Anmeld

10. januar 2012

GønskE

uden det skal være løgn, så har vi meget mere sex i badet end andre steder  og ja, bagfra for det meste - men også hvor jeg sidder øverst på toilettet

Anmeld

11. januar 2012

Christina.78

Hæhæ, her er der også højdeforskel, men det går fint nok

Anmeld

11. januar 2012

Lullaby

Nej for manden får det for varmt

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.