de der ÆL teste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

Kris89

Hejsa... igen de damer...

oprettede et emne igår med hva jeg og flere andre tror er en positiv ÆL, men burde den så ikke være mindre positiv idag?

ved godt det ikk er nødvenigt, at tage flere tests, men vil bare gerne se en negativ, da den igår var den første jeg nogensinde har taget.

i får lige et billede fra

1: i går ved middagstid

2: igår aftes

3: idag ved middagstid

hilsen en meget forvirret nybegynder indenfor ÆL tests.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

TWT

Kris89 skriver:

oprettede et emne igår med hva jeg og flere andre tror er en positiv ÆL, men burde den så ikke være mindre positiv idag?

ved godt det ikk er nødvenigt, at tage flere tests, men vil bare gerne se en negativ, da den igår var den første jeg nogensinde har taget.

Søde du, min test var positiv i 7 dage. vi gjorde det, at vi sexede alle 7 dage for at være 'dækket ind'

Så nej, vil ikke mene at den burde være mindre positiv idag 

Anmeld

10. januar 2012

Kris89

TWT skriver:

Søde du, min test var positiv i 7 dage. vi gjorde det, at vi sexede alle 7 dage for at være 'dækket ind'

Så nej, vil ikke mene at den burde være mindre positiv idag 

tusind tak for svar... var jo lige ved at blive helt nervøs for om der var noget galt med min krop

vi må bare i sengen indtil forventet mens... mon så ikke man skulle være dækket ind

Anmeld

10. januar 2012

TWT

Kris89 skriver:

tusind tak for svar... var jo lige ved at blive helt nervøs for om der var noget galt med min krop

vi må bare i sengen indtil forventet mens... mon så ikke man skulle være dækket ind

Jo så burde i være dækket ind

Held og lykke

Anmeld

10. januar 2012

Enirt

Kris89 skriver:

Hej

Jeg er selv i gang med at blive gravid og jeg har fundet den her app hvor man kan se hvornår man har ægløsning og hvilke dage man kan man kan blive gravid.

Du skulle tage og prøve den, den hedder P-tracker og har en lille lyserød blomst som logo.

Så behøver du ikke teste hele tiden.

Anmeld

11. januar 2012

Kris89

Enirt skriver:

Hej

Jeg er selv i gang med at blive gravid og jeg har fundet den her app hvor man kan se hvornår man har ægløsning og hvilke dage man kan man kan blive gravid.

Du skulle tage og prøve den, den hedder P-tracker og har en lille lyserød blomst som logo.

Så behøver du ikke teste hele tiden.

Tusind tak for tippet..

men er det ikke bare en standard beregner, altså siger den noget individuelt eller hvordan? den kan vel ikke "se" på mig, om det er 19 eller 20. dagen ÆL ligger, eller hvordan fungere det?

Anmeld

11. januar 2012

TWT

Kris89 skriver:

Tusind tak for tippet..

men er det ikke bare en standard beregner, altså siger den noget individuelt eller hvordan? den kan vel ikke "se" på mig, om det er 19 eller 20. dagen ÆL ligger, eller hvordan fungere det?

Du har helt ret 

Den tager ud fra, hvornår de fleste har æl. Og det er jo ikke sikkert du er en af dem 

Jeg brugte en lignende app i 6 mdr. er endnu ikke blevet gravid, så nu bruger vi æl teste

Anmeld

11. januar 2012

Kris89

TWT skriver:

Du har helt ret 

Den tager ud fra, hvornår de fleste har æl. Og det er jo ikke sikkert du er en af dem 

Jeg brugte en lignende app i 6 mdr. er endnu ikke blevet gravid, så nu bruger vi æl teste

synes umidelbart testen ser lidt mere negativ ud idag...

vi satser på den er der denne gang, så vi ikke skal tænke mere på ÆL

Anmeld

11. januar 2012

Masig

Kris89 skriver:

Det er vist meget normalt at en ÆL test er positiv i en 24 timers tid... Men så stopper den for det meste også igen.. At nogle har positiv ÆL test i flere dage er en undtagelse, det varer som regel kun en dag... Men nej der er intet galt med dig, tværtimod så er det da tydelige tegn på du har ÆL, så det er jo kun fedt...

Anmeld

11. januar 2012

Kris89

Masig skriver:

Det er vist meget normalt at en ÆL test er positiv i en 24 timers tid... Men så stopper den for det meste også igen.. At nogle har positiv ÆL test i flere dage er en undtagelse, det varer som regel kun en dag... Men nej der er intet galt med dig, tværtimod så er det da tydelige tegn på du har ÆL, så det er jo kun fedt...

Dejligt... tak for svar... så må vi håbe mandens sædceller finder godt ind i ægget og den sætter sig fast om en uges tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.