Var du glad for dit fødested?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

maryjane

Katte87 skriver:

Hvorfor troede hun det? Det lyder godt nok underligt. Jeg ville da i hvert fald også blive irriteret, hvis jeg var dig.

Men ja, hvis man generelt har dårlige erfaringer, påvirker de nok en Sådan har jeg det med Frederikssund sygehus! Hold da kæft et lorte hospital Jeg er glad for, at det ikke var der jeg skulle føde.

Ved ikke lige hvordan hun fik den idé, altså godt nok har jeg angstproblemer men det er jo noget helt andet... Hun dømte mig en hel del puha.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Pige2009

Katte87 skriver:

Godaften de damer 

Jeg laver lige et par afstemninger

Var i glade for det sted i fødte, og hvorfor eller hvorfor ikke? Var det en god oplevelse, eller ville i vælge et andet hospital med et eventuelt næste barn? (Fortæl også gerne hvor i fødte)

Jeg fødte på Hvidovre hospital, hvilket jeg har været rigtig glad for. Alt var godt fra personale, til service og patientpleje, til fasciliteter og madordning! (Den kan man satme godt savne nogle gange - madordningen altså hehe) Virkelig en dejlig oplevelse. 

Hvis jeg nogensinde skal have flere børn, så skal de fødes på Hvidovre Hospital.

Jeg fødte på OUH og det var helt perfekt fra vi kom ind på stuen til jeg blev sendt videre på Patienthotellet, hvilket så var en knap så rar oplevelse.

Men på selve hospitalet var alle yderst professionelle og tog alt med et smil, så det var en super oplevelse hele linien over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.