Var du glad for dit fødested?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Var du glad for det sted du fødte? (om det så var hjemme eller på hospital eller i taxien)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.947 visninger
31 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

Ka+Ma=Be

Godaften de damer 

Jeg laver lige et par afstemninger

Var i glade for det sted i fødte, og hvorfor eller hvorfor ikke? Var det en god oplevelse, eller ville i vælge et andet hospital med et eventuelt næste barn? (Fortæl også gerne hvor i fødte)

Jeg fødte på Hvidovre hospital, hvilket jeg har været rigtig glad for. Alt var godt fra personale, til service og patientpleje, til fasciliteter og madordning! (Den kan man satme godt savne nogle gange - madordningen altså hehe) Virkelig en dejlig oplevelse. 

Hvis jeg nogensinde skal have flere børn, så skal de fødes på Hvidovre Hospital.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Mira0911

Jeg var rigtig glad for stedet hvor jeg fødte... 

Jeg fødte på Viborg Sygehus.. Kendte til stedet i forvejen, da jeg fik Julie blev vi indlagt på Neo.. Gud hvor er det nogle skønne mennesker hele vejen rundt, både på fødegangen, neo og barselsgangen... 

Jeg var mere end tilfreds... Hvis jeg skulle have flere børn, fødte jeg glædeligt på Viborg sygehus igen... Dette sker ikke igen... 

Anmeld

9. januar 2012

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Jeg var rigtig glad for stedet hvor jeg fødte... 

Jeg fødte på Viborg Sygehus.. Kendte til stedet i forvejen, da jeg fik Julie blev vi indlagt på Neo.. Gud hvor er det nogle skønne mennesker hele vejen rundt, både på fødegangen, neo og barselsgangen... 

Jeg var mere end tilfreds... Hvis jeg skulle have flere børn, fødte jeg glædeligt på Viborg sygehus igen... Dette sker ikke igen... 

Hvor er det dejligt at høre! Det er jo præcis sådan det gerne skulle være. Og så er det meget godt at danne sig et overblik over, hvilke steder og hvad folk var tilfredse med.

Anmeld

10. januar 2012

SaNiNa

Tja det var hel ok.

Jeg var ikke vildt tryk med at skulle føde på ouh efter vores oplevelse med personalet til og efter Nicklas fødsel.

Der blive så skrevet i min journal hvor ringe vi var blevet behandlet sidste og det var virkelig helt anderledes denne gang vi fik ene stue, de hjal med at få ammningen igang hvilket de overhovede ikke gjore med Nicklas. De passer rigtig godt på mig efter min skønne (eller ikke skønne fødsel) fødsel.

Manden fik en seng han kunne sove i ved siden af Naia og mig.

Så ja denne her gang var det ok. Er ikke så god til syghuse

Anmeld

10. januar 2012

***S***

Jeg fødte på Holbæk sygehus og er meget tilfreds med det!  En rigig god oplevelse med personale, fasciliteter og madordning! Jeg savner os den madordning, det var sku så nemt!

Mit eneste minus ved "opholdet" på fødegangen, var at jeg den første dag, fik en sur JM som ikke gad og hjælpe mig med amningen... "Du må jo prøve dig frem, du kan jo ikke få mig med hjem" Fik jeg af vide da jeg bad om hjælp....  Ikke okay!! Meen jeg fik en ny JM og hun var bare super! Hun havde heldigvis for mig/os vagt hele den weekend, vi var indlagt!

Anmeld

10. januar 2012

RiUL

Katte87 skriver:

Godaften de damer 

Jeg laver lige et par afstemninger

Var i glade for det sted i fødte, og hvorfor eller hvorfor ikke? Var det en god oplevelse, eller ville i vælge et andet hospital med et eventuelt næste barn? (Fortæl også gerne hvor i fødte)

Jeg fødte på Hvidovre hospital, hvilket jeg har været rigtig glad for. Alt var godt fra personale, til service og patientpleje, til fasciliteter og madordning! (Den kan man satme godt savne nogle gange - madordningen altså hehe) Virkelig en dejlig oplevelse. 

Hvis jeg nogensinde skal have flere børn, så skal de fødes på Hvidovre Hospital.

Kan kun sige det samme som dig Fødte også på Hvidovre, og der bliver det også næste gang (og gangen efter, hvis jeg får lov at bestemme)

Anmeld

10. januar 2012

Ka+Ma=Be

SaNiNa skriver:

Tja det var hel ok.

Jeg var ikke vildt tryk med at skulle føde på ouh efter vores oplevelse med personalet til og efter Nicklas fødsel.

Der blive så skrevet i min journal hvor ringe vi var blevet behandlet sidste og det var virkelig helt anderledes denne gang vi fik ene stue, de hjal med at få ammningen igang hvilket de overhovede ikke gjore med Nicklas. De passer rigtig godt på mig efter min skønne (eller ikke skønne fødsel) fødsel.

Manden fik en seng han kunne sove i ved siden af Naia og mig.

Så ja denne her gang var det ok. Er ikke så god til syghuse

Det har også været en stor pærevælling du har været igennem.

Jeg synes trods alt det er positivt, at de tog sig bedre af dig anden gang Men jeg kan godt forstå, hvis du ikke er helt tryg ved OUH.

Anmeld

10. januar 2012

Ka+Ma=Be

***S*** skriver:

Jeg fødte på Holbæk sygehus og er meget tilfreds med det!  En rigig god oplevelse med personale, fasciliteter og madordning! Jeg savner os den madordning, det var sku så nemt!

Mit eneste minus ved "opholdet" på fødegangen, var at jeg den første dag, fik en sur JM som ikke gad og hjælpe mig med amningen... "Du må jo prøve dig frem, du kan jo ikke få mig med hjem" Fik jeg af vide da jeg bad om hjælp....  Ikke okay!! Meen jeg fik en ny JM og hun var bare super! Hun havde heldigvis for mig/os vagt hele den weekend, vi var indlagt!

HVA! Er det rigtigt?  Det kan man sq da ikke Jeg fik hjælp i hoved og røv - for det skulle bare køre, så jeg var tryg ved amningen der hjemme. Der er da for fanden det de er der for

Kunne hun huske dig? For det kan jo være hendes manglende hjælp der har bidraget til alt den betændelse!

Men dejligt at alt det andet fungerede, trods alt!  

Anmeld

10. januar 2012

Ka+Ma=Be

Kan kun sige det samme som dig Fødte også på Hvidovre, og der bliver det også næste gang (og gangen efter, hvis jeg får lov at bestemme)

Dejligt at du også have den oplevelse! Jeg synes virkelig der var dejlgt at være

Man følte sig godt nok lidt grådig, når man sådan ringede og sagde: "jeg skal have en nummer 20, og 30, og 26, og 10 og og og...... og så skal min kæreste have....." hihi

Anmeld

10. januar 2012

RiUL

Katte87 skriver:

Dejligt at du også have den oplevelse! Jeg synes virkelig der var dejlgt at være

Man følte sig godt nok lidt grådig, når man sådan ringede og sagde: "jeg skal have en nummer 20, og 30, og 26, og 10 og og og...... og så skal min kæreste have....." hihi

Hvad søren.. Så er vi blevet snydt :p Vi fik "kun" det de serverede i kantinen.

Kunne I bare bestille hvad I ville ha?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.