Jeg er og bliver glad for kolding sygehus hvad angår graviditeten og fødsel. Da jeg endelig fik den nye jordemoder gik alt bare super, hvad altså angår sygehuset. Mine største problemer var den mandlige jordemoder der scannede mig til MD og den "låne" jordeoder jeg havde ved første jordemodersamtale, hun misforstod ALT og ville bare have min BMI målt, for jeg var jeg en stor pige og måtte kun tage mellem 12 og 15 kg på med tvillinger osv osv (hun kom fra vejle sygehus).
Nu havde jeg under fødselen MANGE forskellige inde ved mig, var jo så også på fødegangen i 26 timer

Synes det var lidt sjovt, at se den samme jordemoder jeg havde natten til tirsdag også var på vagt natten til onsdag og det var også hende der udskrev mig fra fødegangen.
Ihh, hvor mange var der inden hos mig, tænke tænke. Tror der var ti forskellige inden ved mig og så kom overlæge der fandt den døde tvilling også ind, for han ville lige snakke med mig, men han kom dog på uheldige tidspunkter (da jeg var i bad og da de lige havde taget vandet). Derudover kom der en afdelings jordemoder (min jordemoder, øv jeg ikke måtte føde med hende, der var en uheldig fødsel i gang på en anden stue) og fødselslæge da jeg skulle syes. Så det bliver 13 forskellige mennesker så mig mere eller mindre nøgen det døgn.
Opholdet på barselsgangen var super, en hende om natten der irreterende mig. Synes dog det er træls, at Peter var med indlagt, men han skulle betale for hans mad og det var VIRKELIG skod mad, knas tørre rugbrød med to slags pålæg og lidt indtørret salat til middag (kostede 50 for peter, hvis han ikke tog på den gyldne måge) og pap bøffer med tilhørene pap kartofler, men god sovs (60 kr, igen godt McD kun ligger en 15 minutters gåtur væk).
Anmeld