Hvad gør I hvis barnet sover , når I henter ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

Jeg har stemt andet, for jeg sætter mig ned og skvadrer med DP mor, til hun vågner!  Det er super hyggeligt!   Meen, det sker sjældent, og jeg har højst siddet i 30min.! Ved nogen lunde hvordan hun sover!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Sofia

Jeg går igen og kommer tilbage efter ham når pædagogerne ringer og siger han er vågnet.

Anmeld

10. januar 2012

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Sover alle børnene i egne barnevogne ?

Nej, men der var ingen ledige vogne da hun startede, så vi bruger hendes egen vogn 

Anmeld

11. januar 2012

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Altså, hvis det bliver som jeg håber, og det ender med at jeg finder en elevplads indenfor max 1 år, så får hun jo lange dage.. Men så må kæresten finde noget andet, eller gå ned i tid For vi kan jo ikke begge møde kl. 7 Så er der ingen til at aflevere hende :b

Ej , hvor luksus !! Hehe .. Og det er rigtig træls , ja .. Men der er ikke så meget at gøre ved det .. Bliver man tilbudt et job nu , så siger man jo ikke nej Hehe

Håber også du har valgt rigtigt Synes det er irriterende at der er SÅ mange muligheder

ahh, okay ja - så må vi da virkelig håbe, at du får en elevplads!! Jeg krydser fingre for dig jaa, så må kæresten lige ofre sig ;P Skal man møde kl 7 hvis man får en elevplads da ?
Ihh ja, det er død forvirrende at der er så mange valgmuligheder ;P ISÆR når man ikke er helt sikker på, hvad man egentlig vii! Men jeg synes egentlig jeg er rimelig sikker i mine valg! Så jeg vil krydse fingre for mig selv ;D 12 dage til studiestart! 

Anmeld

11. januar 2012

MLT

Det er lidt forskelligt, hvad vi gør  
Jeg prøver at undgå at hente hende i hendes sovetid, men hvis det sker, så vækker jeg hende.. Nogen gange sover hun videre i bilen, ellers falder hun i søvn igen der hjemme..
Hvis jeg skal noget inde i byen, eller har mulighed for at vente et sted, så aftaler jeg med vuggestuen, at de ringer når hun vågner, og så henter jeg hende der

Anmeld

11. januar 2012

Zafir

For Frigg, er det sin regel ikke en mega lur om eftermiddagen, så jeg venter lidt og hvis jeg løber tør for tålmodighed, så vækker jeg hende. Men det er sket 2 gange i alt den tid hun har gået i vs.

Anmeld

11. januar 2012

sarahb

Vi havde en fast aftale om vi først kom efter 14.30 da han havde meget brug for sin lur og at vågne ordenligt op fra den. Hvis jeg kom tidligere så havde jeg ofte en sur gaven dreng.
Så vi hentede altid fra 14.30

Anmeld

11. januar 2012

K&S

Maja_4000 skriver:

Ja .. Det giver nok sig selv

Jeg har svaret andet, da jeg henter fast hver klokken 15 :-) selvom jeg går ledig. Det fungerer bedst for Anton at have en fast rytme! Hvis vi skal noget før 15, så får jeg DP til at ringe når han vågner, han sover som regel kun 1 1/2 time :-) og ellers holder han helt fri! 

Anmeld

11. januar 2012

Maja_4000

MissChrista skriver:

ahh, okay ja - så må vi da virkelig håbe, at du får en elevplads!! Jeg krydser fingre for dig jaa, så må kæresten lige ofre sig ;P Skal man møde kl 7 hvis man får en elevplads da ?
Ihh ja, det er død forvirrende at der er så mange valgmuligheder ;P ISÆR når man ikke er helt sikker på, hvad man egentlig vii! Men jeg synes egentlig jeg er rimelig sikker i mine valg! Så jeg vil krydse fingre for mig selv ;D 12 dage til studiestart! 

Det skulle man sidst jeg søgte og fik en plads Men det kan jo være , at jeg kan finde et sted som tager hensyn til at man har et barn 

Det lyder godt Jeg håber du bliver glad for det (: 12 dage ? Det er jo lige om lidt så Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.