Hvad gør I hvis barnet sover , når I henter ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2012

Pikku Myy

Maja_4000 skriver:

Alle dem som kører barnet sovende hjem , sover de ikke i krybber eller lignende i jeres vuggestue ?  

Ved godt at de sover i barnevogn i de fleste dagplejer :b 

Da min søn lige var startet i vuggestue sov han i sin egen barnevogn. Det var både fordi han var svær at putte for dem og det gik meget nemmere i vante omgivelser, men også for at vi netop kunne trille afsted med en sovende dreng hvis han stadig sov eftermiddagslur.

Han fik senere en krybbe, da det begyndte at være upraktisk for os at skulle transportere en dreng lige fra sandkassen hjem i barnevognen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

TineA

MAngler en svarmulighed: venter.. Det gør jeg

Anmeld

9. januar 2012

MortilCilas

Det kommer an på hvor længe han har sovet, har han sovet en time når jeg kommer, så bliver han vækket, ellers kører jeg hjem, beder dem ringe når han vågner og kommer så tilbage

Anmeld

9. januar 2012

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Alle dem som kører barnet sovende hjem , sover de ikke i krybber eller lignende i jeres vuggestue ?  

Ved godt at de sover i barnevogn i de fleste dagplejer :b 

Isabella sover i sin egen barnevogn i vuggestuen, så vi henter den bare og triller lige så stille hjem uden at vække hende 

Anmeld

9. januar 2012

MyLittleBaby

Min har altid hendes barnevogn med, da jeg ingen bil har. Så hvis hun sover når jeg henter hende, så kører jeg bare hjem og så får hun lov til at sove videre ude i gangen hvis hun ikke når at vågne 

Anmeld

9. januar 2012

LenaJohansen

Jeg har en aftale med min DP at hun ringer når min datter vågner.. Jeg kunne aldrig drømme om at vække hende når hun sover, med mindre vi virkelig skal noget vigtigt, og det er ikke rigtig sket...

Syntes det er synd at vække børnene..

Anmeld

9. januar 2012

Malthes mor

Tja, det afhænger helt af hvem der henter Malthe.

Vores fordel er at dp bor 6 huse fra os, så de få gange, hvor jeg har ville hente ham, og han har sovet, så er jeg kørt videre efter storebroren, som går i børnehave. Og så bliver Malthe hentet på tilbagevejen.

af og til så sms'er jeg lige med dp, om han er klar til at blive hentet eller jeg.

Hvis det er Malthes far, min mand, der henter, så bliver storebror hentet først og derefter bliver Malthe hentet. Vækket hvis han sover, men det sker oftest om fredagen.

Anmeld

9. januar 2012

Malthes mor

Malthes mor skriver:

Tja, det afhænger helt af hvem der henter Malthe.

Vores fordel er at dp bor 6 huse fra os, så de få gange, hvor jeg har ville hente ham, og han har sovet, så er jeg kørt videre efter storebroren, som går i børnehave. Og så bliver Malthe hentet på tilbagevejen.

af og til så sms'er jeg lige med dp, om han er klar til at blive hentet eller jeg.

Hvis det er Malthes far, min mand, der henter, så bliver storebror hentet først og derefter bliver Malthe hentet. Vækket hvis han sover, men det sker oftest om fredagen.

Han sover indenfor.

Anmeld

9. januar 2012

Maise86

Hvis han sover når jeg henter ham så tager jeg hjem og beder pædagogerne ringe når han vågner. Nænner ikke at vække ham :-)

Anmeld

9. januar 2012

frkrbj

beder dem ringeNænner ikke at vække hende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.