Hvad gør I hvis barnet sover , når I henter ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad gør I , hvis jeres barn sover , når I kommer for at hente ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.417 visninger
48 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

Maja_4000

Ja .. Det giver nok sig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Tror hvis mit barn sov i sin egen barnevogn, så ville jeg lade hende sove videre mens jeg gik hjem

Ellers ville jeg høre hvor længe og hvor godt hun har sovet og så finde en løsning med dp om hvad der vil være bedst for prinsessen.

Anmeld

9. januar 2012

morethanperfect

Maja_4000 skriver:

Oscar sover i sin egen vogn hos Dp så jeg kører altid bare hjem med ham .. Han plejer som regel og vågne når vi begynder og køre

Anmeld

9. januar 2012

An&Jo

nu er det sjældent jeg henter i sovetiden, for har nogle ret lange dage til tider..

men hvis jeg gør så vækker jeg ham, og tager ham med hjem.. dagplejen bor på 1 sal i en lejlighed, så han har ikke sin egen vogn med..

men da han gik i vuggestue og brugte sin egen vogn kørte jeg ham bare hjem imens han sov videre..

Anmeld

9. januar 2012

MariaJ

Jeg forsøger at undgå at hente på det tidspunkt hvor hun normalt sover. Hvis vi skal noget specielt, så vi er nødt til at hente tidligere, aftaler vi på forhånd med vuggestuen, at de lægger hende til at sove lidt før. Hvis jeg alligevel skulle komme og hun stadig sover tror jeg, at jeg ville gå igen en halv times tid og se om hun var vågen, når jeg kom tilbage - eller hvis hun sover i barnevogn, bare tage hende med hjem i vognen.  

Anmeld

9. januar 2012

helle85

Maja_4000 skriver:

jeg har altid hentede mine kl 15 for så viste jeg de var færdig med middagslur og hvis det er sket at de stadig har sovet så har jeg væggede dem.

og hvis vi har skulle noget hvor de plejer at sove så har jeg hentede dem før 12 så de kunne sove på vejen.

Anmeld

9. januar 2012

Jeia

Det er kun sket få gange, at min søn sov, da jeg hentede, men så plejede jeg at gå en lille tur, evt for at handle ind. Han var altid vågen, når jeg kom tilbage, har kun vækket ham engang, fordi han skulle til tandlægen og han valgte selvfølgelig at sove længe den dag

Anmeld

9. januar 2012

Plysbjørnen

Enten trille hjem med sovende barn, men ellers vække, hvis jeg var i bil eller på cykel.

Anmeld

9. januar 2012

Maja_4000

9. januar 2012

Maja_4000

Alle dem som kører barnet sovende hjem , sover de ikke i krybber eller lignende i jeres vuggestue ?  

Ved godt at de sover i barnevogn i de fleste dagplejer :b 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.