fladt baghoved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2012

Mira0911

twinny skriver:

Okay.. vidste bare ikk det også var til siderne..

Den har hjulpet Lina's højre side samtidig med baghovedet... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

twinny

Frøken J. skriver:

For pokker da! Skal vi nu døje med det! Rose har altid sovet med hovedet skiftevis til den ene og den anden side. Men de seneste uger har hun konsekvent sovet med hovedet midtfor så næsen peger lige op. Frygter fladt baghoved! Har prøvet at placere noget at se på i den ene side af liften, noget der dufter af mig osv. Men intet virker. Hvis jeg vender hendes hoved når hun sover vender hun det bare op igen. Hvad skal jeg gøre?

Hvis du vælger at købe den pude, købte vi dem her:

http://www.babycity.co.uk/baby-products/baby-pillows-positioners-thermometers-pc-363.html

Noget billigere end i DK...

Anmeld

8. januar 2012

twinny

Mira0911 skriver:

Den har hjulpet Lina's højre side samtidig med baghovedet... 

Anmeld

8. januar 2012

Mira0911

twinny skriver:

Hvis du vælger at købe den pude, købte vi dem her:

http://www.babycity.co.uk/baby-products/baby-pillows-positioners-thermometers-pc-363.html

Noget billigere end i DK...

Hvad er prisen på dem derover ca? 

Anmeld

8. januar 2012

twinny

Mira0911 skriver:

Hvad er prisen på dem derover ca? 

117...

Anmeld

8. januar 2012

JeNoVa

Jeg brugte sådan en Delta Supreme pude til mine børn de første tre måneder for at undgå fladt baghoved:

http://www.medicare.ie/mother-baby/delta-baby-supreme-sleep-new-product.html

Anmeld

8. januar 2012

Mira0911

twinny skriver:

117...

Det var noget billigere... Men vil prisen ikke rende op til at blive det samme som herhjemme når portoen kommer oveni?

Anmeld

8. januar 2012

twinny

Mira0911 skriver:

Det var noget billigere... Men vil prisen ikke rende op til at blive det samme som herhjemme når portoen kommer oveni?

Ihhh det ved jeg ikk... Men jeg skulle have to. så det kunne godt betale sig...

Anmeld

8. januar 2012

lhn89

michelledam skriver:

Det samme problem havde vi med Isabella intet hjalp vi prøvede og købe den der pude mod fladt baghovedet. En rigtig gang lort. Det resulterede i at hun fik en underlig bule i baghovedet efter det hul der er ipuden. Og hun har det stadig lidt. Vi valgte og sige at der ikke var noget at gøre ved det. Og så sørgerede vi for at hun lå på ryggen mindst muligt når hun var vågen. Dvs enten på maven ellers på siden og lå hun på ryggen sørgerede vi for at lege med hende så hun lå med hovedet til den ene side. Eller lagde noget hun kunne kigge på i den ene side. Og hun er meget meget lidt flad nu. Og hun sover med næsen i vejret hver nat stadig.
Nu mener jeg at rose er lille endnu ellers kunne du have lagt hende på siden om dagen når hun sover hvis det nu skulle blive slemt. For om dagen har du jo mere øje med hende end om natten.

Det samme skete med vores datters hovede  Det blev formet efter puden, hvilket vil sige at der også kom en underlig bule, der hvor hullet var. Jeg vil bestemt ikke anbefale den!!

Vi var meget opmærksom på, at hun lå på maven om dagen. Om natten sov hun dog stadig men næsen i vejret, men i dag (8 mdr.) er det næsten ikke fladt mere 

Vi fik af vide af vores SP, at så længe vi var opmærksom, så skulle det nok blive fint, hvilket det også er blevet 

Anmeld

8. januar 2012

Jibbe

Prøv det med en dyne i ryggen. Og med hendes fine fine hovedform på dit profilbillede tror jeg der skal meget til at give fladt baghoved. Hun er Såååå fin og bedårende med skøn runding på hovedet. Jeg havde de samme bekymringer med Frej men så længe man er opmærksom på hvordan de ligger om dagen hjælper det en del!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.