fladt baghoved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2012

Mira0911

Frøken J. skriver:

Har godt overvejet den men har også hørt flere fraråder den?

Hvad begrundelsen er for at den bliver frarådet har jeg så slet ikke hørt noget om... 

Jeg er meget glad for den... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

twinny

serinasmor skriver:

har du prøvet med en skråkile (du ved - dem der man i nogle folkeskoler fik for at få bedre siddestilling - i stedet for at skolen skulle bruge penge på nye stole eller som ældre mennesker med dårligt blodomløb bruger )  .. lægges ind under den side hvor hovedet er fladt for at få baby til at lægge sig med hovedet til den anden side..

okay.. vi har nemligt køby de puder... har bare ikk brugt dem..  kan man bruge dem? ellers hvor får man fat i skråkiler henne??

Anmeld

8. januar 2012

twinny

Mira0911 skriver:

Lina's højre side var også fladt, puden har også hjulpet på det... Lige nu er det meget meget lidt hun er fladt på selve baghovedet... 

Jeg kan kun anbefale denne pude... 

Og ellers lade baby sove skiftevis på siden om dagen, med et ekstra øje til opsyn... 

Man kan også rulle en håndklæde sammen til en pølse, ligge det sådan at det ligger skubbet lidt ind under ryggen og samtidig med at det og ligger tæt ved hovedet så baby ikke kan dreje hovedet til favorit siden... 

Håber du kunne forstå det jeg har prøvet på at skrive med pølsen... 

jeg har to puder bare ikk brugt...  jeg må prøve.. forstår godt pølsen.. 

frøken J.. undskyld jeg stjal din tråd lidt.... 

Anmeld

8. januar 2012

serinasmor

twinny skriver:

okay.. vi har nemligt køby de puder... har bare ikk brugt dem..  kan man bruge dem? ellers hvor får man fat i skråkiler henne??

når nu i har kødt de der fancy puder .. så ville jeg nok bare bruge dem ... de burde virke til det også ... siger jeg dog uden erfaring .. men fladt baghovede er vel også af og til til den ene side ... hmmm ... det må altså være en del af det de der fancy puder er lavet til

Anmeld

8. januar 2012

Mira0911

twinny skriver:

jeg har to puder bare ikk brugt...  jeg må prøve.. forstår godt pølsen.. 

frøken J.. undskyld jeg stjal din tråd lidt.... 

De puder du har, er det Love Nest puden? 

Anmeld

8. januar 2012

twinny

Mira0911 skriver:

De puder du har, er det Love Nest puden? 

sådan nogle hjertepuder med hul i... ??? er det dem

Anmeld

8. januar 2012

twinny

serinasmor skriver:

når nu i har kødt de der fancy puder .. så ville jeg nok bare bruge dem ... de burde virke til det også ... siger jeg dog uden erfaring .. men fladt baghovede er vel også af og til til den ene side ... hmmm ... det må altså være en del af det de der fancy puder er lavet til

hihi

Anmeld

8. januar 2012

Mira0911

twinny skriver:

sådan nogle hjertepuder med hul i... ??? er det dem

Jeps det er "Love Nest" puden som forebygger OG hjælper også på fladt baghoved... 

Anmeld

8. januar 2012

twinny

Mira0911 skriver:

Jeps det er "Love Nest" puden som forebygger OG hjælper også på fladt baghoved... 

Okay.. vidste bare ikk det også var til siderne..

Anmeld

8. januar 2012

Ansemusen

Sørg for at hun ikke ligger så meget på ryggen når hun er vågen. Og så kan du rulle et stort håndklæde eller tæppe til en pølse og lægge under hendes ene side, under skulder og hele vejen ned, så hun ligesom er tvunget til at ligge med hovedet til siden. Håndklædet flytter i så fra den ene til den anden side, så hun den ene dag sover med hovedet til den ene side og den næste dag den anden side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.