Vis mig din ByStroom pusletaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2012

Chalala85

Kruse90 skriver:

Jeg har også en odder zip
Seeee I love it

Kan jeg sige andet end du har fantastisk god smag

Er det silver i har som farvebånd?

Vores bliver sort og så med endten silver eller beige... tror jeg.. kan jo ændre mening igen haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Chalala85

CKH skriver:

Aah hvor fedt. Jeg tror bare vi tager den nede i Lyngby. Nogen bestemt grund til i tager til den i taastrup?

Der er så god service og den er stor. Kan ikke lide den i lyngby, synes det er snakketanter der arbejder der og alt er probbet ind i butikken, Men det er nok en smagssag

Anmeld

9. januar 2012

CKH

Chalala85 skriver:

Der er så god service og den er stor. Kan ikke lide den i lyngby, synes det er snakketanter der arbejder der og alt er probbet ind i butikken, Men det er nok en smagssag

Nej jeg er faktisk heller ikke fan af den i Lyngby, for da vi var nede og spørge om noget omkring barnevogn, så havde hende der stod der bare slet ikke forstand på det Tænker bare at vi jo nu godt ved hvad vi vil have, så så kan det jo være ligemeget at de ikke har forstand på det hehe

Anmeld

9. januar 2012

Chalala85

CKH skriver:

Nej jeg er faktisk heller ikke fan af den i Lyngby, for da vi var nede og spørge om noget omkring barnevogn, så havde hende der stod der bare slet ikke forstand på det Tænker bare at vi jo nu godt ved hvad vi vil have, så så kan det jo være ligemeget at de ikke har forstand på det hehe

Det håber jeg da for jer Vi snakkede med en der hed steffen i den anden og han var super.. satte tingene rigtig godt op for os, spurgte hvad vi gik efter og så sagde han ellers fordele og ulemper ved det hele. Så perfekt

Anmeld

9. januar 2012

CKH

Chalala85 skriver:

Det håber jeg da for jer Vi snakkede med en der hed steffen i den anden og han var super.. satte tingene rigtig godt op for os, spurgte hvad vi gik efter og så sagde han ellers fordele og ulemper ved det hele. Så perfekt

Ej hvor fedt. Noget bedre svar end da vi spurgte en nede i Lyngby på forskellen mellem en Emmaljunga Big Star Supreme og en Big City, og svaret så bare var "øøh, det ved jeg ikke"

Anmeld

9. januar 2012

Chalala85

CKH skriver:

Ej hvor fedt. Noget bedre svar end da vi spurgte en nede i Lyngby på forskellen mellem en Emmaljunga Big Star Supreme og en Big City, og svaret så bare var "øøh, det ved jeg ikke"

hahaha blond.. håber da ikke hun får tillæg for hendes salgsevner

Anmeld

9. januar 2012

CKH

Chalala85 skriver:

hahaha blond.. håber da ikke hun får tillæg for hendes salgsevner

Så skulle hun da i hvert fald trækkes i løn hehe

Anmeld

9. januar 2012

Chalala85

CKH skriver:

Så skulle hun da i hvert fald trækkes i løn hehe

haha ja, det kunne faktisk være lidt fedt hihi

Anmeld

9. januar 2012

Kruse90

Chalala85 skriver:

Kan jeg sige andet end du har fantastisk god smag

Er det silver i har som farvebånd?

Vores bliver sort og så med endten silver eller beige... tror jeg.. kan jo ændre mening igen haha

nej søøde, den er bare sort med råhvide striber

Anmeld

9. januar 2012

Chalala85

Kruse90 skriver:

nej søøde, den er bare sort med råhvide striber

åhh ja, den råhvide har jeg også luret på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.