Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej søde.
Så fik du da lige sat gang i mit shoppegen, så nu er der en CAJA på vej til os hihi. Min kære "mand" syntes hellere han ville gå med en CAJA end en BEA, da han syntes den var mindre feminn, så han fik også lov at få et ord indført for en gangs skyld. Især da jeg så den var på tilbud
Der er evt. billede af tasken indenvendig inde på Bystrooms hjemmeside
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chalala85 skriver: Hej piger, Står og skal finde den perfekte pusletaske. Er faldet lidt for ByStroom pusletaskerne men jeg ved sørme ikke hvilken en jeg skal vælge. Derfor vil jeg høre hvilken en i har og hvorfor Så kom hid med fordele og ulemper.
Hej piger,
Står og skal finde den perfekte pusletaske. Er faldet lidt for ByStroom pusletaskerne men jeg ved sørme ikke hvilken en jeg skal vælge.
Derfor vil jeg høre hvilken en i har og hvorfor
Så kom hid med fordele og ulemper.
Hej smukke pigeSå er der billeder af min CAJA bystroom pusletaske.Elsker den allerede hehe og glæder mig til at få den i brugHåber de er fine nok, ellers må du endelig sige tilKram
jeg har CAJA i Camel...
og jeg er såå glad for den.. men synes nu der skal pænt meget i for at den ikke taber sin form
Kruse90 skriver: Hej smukke pigeSå er der billeder af min CAJA bystroom pusletaske.Elsker den allerede hehe og glæder mig til at få den i brugHåber de er fine nok, ellers må du endelig sige tilKram
Ihh hvor er den barw flot.. tror sørme jeg hopper med på CAJA vognen hihi´.. tak fordi du gad tage billeder, du er en skat
CKH skriver: Hej søde. Så fik du da lige sat gang i mit shoppegen, så nu er der en CAJA på vej til os hihi. Min kære "mand" syntes hellere han ville gå med en CAJA end en BEA, da han syntes den var mindre feminn, så han fik også lov at få et ord indført for en gangs skyld. Især da jeg så den var på tilbud Der er evt. billede af tasken indenvendig inde på Bystrooms hjemmeside
haha ej hvor fedt.. snart har hele baby CAJA pusletasker
Jeg er faktisk også selv ret vild med den så tror også jeg napper den
Maja88 skriver: jeg har CAJA i Camel... og jeg er såå glad for den.. men synes nu der skal pænt meget i for at den ikke taber sin form
Jeg synes virkelig også den er super fin
Chalala85 skriver: haha ej hvor fedt.. snart har hele baby CAJA pusletasker Jeg er faktisk også selv ret vild med den så tror også jeg napper den
Ja! Og det er DIN skyld..! haha.
Jeg kan godt forstå du overvejer den stærkt. Syntes den er super fed, og så gør rabatten det heller ikke dårligere hehe. Men kan nu også godt forstå du er vild med BEA, den kan jeg nemlig også super godt lide, men kunne også godt lidt se det fra mandens side. Men også kun lidt Så håber jeg bare at den passer til den barnevogn jeg vile have Man kan da godt have en sort taske til en Navy barnevogn, kan man ikke?
Den er næsten federe i "virkeligheden" end de billeder de har inde på deres hjemmeside. Nu glæder jeg mig da endnu mere til at få min haha. Godt valg af pusletaske
CKH skriver: Ja! Og det er DIN skyld..! haha. Jeg kan godt forstå du overvejer den stærkt. Syntes den er super fed, og så gør rabatten det heller ikke dårligere hehe. Men kan nu også godt forstå du er vild med BEA, den kan jeg nemlig også super godt lide, men kunne også godt lidt se det fra mandens side. Men også kun lidt Så håber jeg bare at den passer til den barnevogn jeg vile have Man kan da godt have en sort taske til en Navy barnevogn, kan man ikke?
háha sorry Jo det synes jeg sagtens man kan. Jeg skal have barnevogn på lørdag Odder Zip sort med en farve stribe.. ved bare ikke hvilken farve endnu, svigerne skal med ud, eftersom de er de glade givere
Jeg tror også min mandse er mere klar på en CAJA end BEA, og det er sørme helt ok hehe.
Vi må da også snart mødes til en kop et eller andetn
Chalala85 skriver: háha sorry Jo det synes jeg sagtens man kan. Jeg skal have barnevogn på lørdag Odder Zip sort med en farve stribe.. ved bare ikke hvilken farve endnu, svigerne skal med ud, eftersom de er de glade givere Jeg tror også min mandse er mere klar på en CAJA end BEA, og det er sørme helt ok hehe. Vi må da også snart mødes til en kop et eller andetn
Ej hvor sjovt. Vi skal også ned og bestille vores vogn på lørdag Glææder mig..! hihi.
Ja det syntes jeg altså helt bestemt at vi skal..!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128