Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CKH skriver: Ej hvor sjovt. Vi skal også ned og bestille vores vogn på lørdag Glææder mig..! hihi. Ja det syntes jeg altså helt bestemt at vi skal..!
Ej hvor sjovt. Vi skal også ned og bestille vores vogn på lørdag Glææder mig..! hihi.
Ja det syntes jeg altså helt bestemt at vi skal..!
haha fedt.. hvor skal i hen??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chalala85 skriver: Ihh hvor er den barw flot.. tror sørme jeg hopper med på CAJA vognen hihi´.. tak fordi du gad tage billeder, du er en skat
Ihh hvor er den barw flot.. tror sørme jeg hopper med på CAJA vognen hihi´.. tak fordi du gad tage billeder, du er en skat
Det var da så lidt smukkeJeg tror i hvertfald at jeg bliver rigtig glad for den.Har den til at stå i stuen sammen med barnevognenDet er jo så hyggeligt at kigge på
Kruse90 skriver: Det var da så lidt smukkeJeg tror i hvertfald at jeg bliver rigtig glad for den.Har den til at stå i stuen sammen med barnevognenDet er jo så hyggeligt at kigge på
hihi ja man skal da have lov til at glæde sig. Så vores vugge idag, det er familie ting fra mandens side, hold op hvor var den flot! Blev så positivt overrasket. Og lørdag står den sørme på barnevognskøb, ihh hvor jeg glæder mig
CKH skriver: Den er næsten federe i "virkeligheden" end de billeder de har inde på deres hjemmeside. Nu glæder jeg mig da endnu mere til at få min haha. Godt valg af pusletaske
Den er næsten federe i "virkeligheden" end de billeder de har inde på deres hjemmeside. Nu glæder jeg mig da endnu mere til at få min haha. Godt valg af pusletaske
hehe tusinde takJeg syntes bare den er så lækker.Og de ting der er billede af var med i tasken
Chalala85 skriver: hihi ja man skal da have lov til at glæde sig. Så vores vugge idag, det er familie ting fra mandens side, hold op hvor var den flot! Blev så positivt overrasket. Og lørdag står den sørme på barnevognskøb, ihh hvor jeg glæder mig
ihh hvor fedt altsåHvilken en skal du ud og have, ved du det?
Kruse90 skriver: ihh hvor fedt altsåHvilken en skal du ud og have, ved du det?
Ja en odder zip glæder mig...weeeeeeeee hvilken en har du?
Chalala85 skriver: haha fedt.. hvor skal i hen??
Vi tager i Babysam. Det er dejligt nemt og bekvemt, og så opbevarer de den også for os til vi skal bruge den
CKH skriver: Vi tager i Babysam. Det er dejligt nemt og bekvemt, og så opbevarer de den også for os til vi skal bruge den
hehe der skal vi også ud.. vi tager den i Taastrup ved Ikea
Chalala85 skriver: Ja en odder zip glæder mig...eeeee hvilken en har du?
Ja en odder zip glæder mig...eeeee hvilken en har du?
Jeg har også en odder zipSeeee I love it
Chalala85 skriver: hehe der skal vi også ud.. vi tager den i Taastrup ved Ikea
Aah hvor fedt. Jeg tror bare vi tager den nede i Lyngby. Nogen bestemt grund til i tager til den i taastrup?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128