Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Da jeg venter tvillinger, og selvom jeg kun er 9 uger henne, er jeg ligeså stille begyndt at tænke på navne. Og har fundet frem til nogen navne, men hvad synes i?¨
Ved jo ikke kønnene. Men er der noget som bare fanger jer? skriv
I må også gerne forslå nogen søde tvillingenavne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rikkeh skriver: Da jeg venter tvillinger, og selvom jeg kun er 9 uger henne, er jeg ligeså stille begyndt at tænke på navne. Og har fundet frem til nogen navne, men hvad synes i?¨ Ved jo ikke kønnene. Men er der noget som bare fanger jer? skriv I må også gerne forslå nogen søde tvillingenavne
Natalie og Nikita
Anton og Alma
Emmaluna og Annalaura
Nicklas Og Sebastian
Lucas og Isabella
Simon og Silja
Cebastian og Sophiya
Jeg stemte Nynne & Camille :-)Ellers vil jeg da lige foreslå dig denne side: http://navnesnak.dk/default.asp?nc=119&id=325
og den her:
http://navnesnak.dk/forum/forum_posts.asp?TID=865&PN=7
Jeg har stemt Nynne og Camille, fordi jeg synes det er nogen rigtig søde navne Jeg kan bedst lide når tvillingers navne slet ikke "matcher", altså fx at det ene er et langt navn og det andet er kort. Er ikke så vild med tvillinger der fx hedder "Christian og Christina" eller "Mille og Camille" . De er tvillinger, men også 2 individer, og så synes jeg det er vigtigt at deres navne symboliserer at de er to mennesker
Der kom lige en længere smøre fra mig af, haha Og tillykke med graviditeten selvfølgelig!
Tænker måske Marie og Ulrikke (er ikke så vild med Ulrik)?
Jeg synes Ulrik og Marie er super søde
Men jeg kan også godt lide Thor og Thea.
KærligstSussie
rikkeh skriver: hidhedDa jeg venter tvillinger, og selvom jeg kun er 9 uger henne, er jeg ligeså stille begyndt at tænke på navne. Og har fundet frem til nogen navne, men hvad synes i?¨ Ved jo ikke kønnene. Men er der noget som bare fanger jer? skriv I må også gerne forslå nogen søde tvillingenavne
hidhedDa jeg venter tvillinger, og selvom jeg kun er 9 uger henne, er jeg ligeså stille begyndt at tænke på navne. Og har fundet frem til nogen navne, men hvad synes i?¨
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128