hudpleje mærker?? og skønhedsfif??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2012

Dinna88

K&S skriver:

Skal det sidde og virke lidt eller skal det bare skylles af efter skrubning?

Jeg plejer bare at skylle det af med det samme! Men det sviner ad sørens til!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

Moster Lagkage

Pylle3 skriver:

jeg har altid brugt Murad.

Så gik jeg arbejdsløs i knap 2 år og der var pengene ikke til de dyrer serier så købte jeg den lyserøde serie fra Derma.

Ansigtsskrub, rensegel og skin tonic - til lige omkring 160-170 kr

jeg køber det i føtex og jeg er SÅ tilfreds med det  

ja det var bestemt en mulighed. den vil jeg lige tjekke ud.

Anmeld

8. januar 2012

Moster Lagkage

hov tiden løb fra mig. jeg hopper til køjs, men tjekker ind igen imorgen. forhåbenlig til en der ved hvordan og hvorledes man gør i denne jungel. baby burde have ansat en skønheds konsulent.

Anmeld

8. januar 2012

GønskE

Moster Lagkage skriver:

<p> er der nogen der kan anbefale nogle gode produkter til ansigtet. har en lang periode brugt nimue, som virkede fint. dog syntes jeg det var meget dyrt. så det må gerne være til en fornuftig pris.</p><p> og hvis der er nogen der også bruger noget mod rynker modtages råd og produkt forslag også til dette.</p><p> ellers er jeg åben overfor diverse skønhedsfif, som kan hjælpe en med at blive bare en lille smule mere lækker.</p><p> &nbsp;</p>

Jeg har en ubrugt serie til salg af et rigtig godt mærke og har selv en serie mere jeg har brugt som var kanon og hjalp kig i mine annoncer, det en dyr serie, købte den til indkøbs pris og sælger den meget billigt

Anmeld

8. januar 2012

Hougaard92

seaweed fra body shop - så lækker serie

Anmeld

8. januar 2012

Laura.

Dinna88 skriver:

1 gang om ugen skrubber jeg mit ansigt og kroppen med kaffegrums billigt, effektivt og så skulle det gerne være sundt for huden. 

Dén med kaffegrums har jeg også hørt skulle være godt, men har ikke selv prøvet det endnu..

Selv bruger jeg produkter fra Dermalogica - elsker den serie !

Anmeld

8. januar 2012

AnnaK89

Jeg bruger KUN Origins Naturprodukter, uden alt det der stads i (parabener og andet )

Jeg giver 365 kr for min dagcreme, men den har også holdt i 4-5 mdr nu (den er meget drøj i det og man skal ikke bruge ret meget) og der er stadig masser tilbage, og jeg bruger den mere eller mindre hver dag

Den giver hud så blød som silke 

Og så du bruger deres natcreme "Drink up intensive" hedder den vist, så er du garenteret babyblød hud

Deres scrubs er også rigtig gode og dufter godt af frisk abrikos

Anmeld

8. januar 2012

Dinna88

Laura. skriver:

Dén med kaffegrums har jeg også hørt skulle være godt, men har ikke selv prøvet det endnu..

Selv bruger jeg produkter fra Dermalogica - elsker den serie !

Go for it

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.