hudpleje mærker?? og skønhedsfif??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.895 visninger
27 svar
0 synes godt om
8. januar 2012

Moster Lagkage

er der nogen der kan anbefale nogle gode produkter til ansigtet. har en lang periode brugt nimue, som virkede fint. dog syntes jeg det var meget dyrt. så det må gerne være til en fornuftig pris.

og hvis der er nogen der også bruger noget mod rynker modtages råd og produkt forslag også til dette.

ellers er jeg åben overfor diverse skønhedsfif, som kan hjælpe en med at blive bare en lille smule mere lækker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

Polarpigen

Kiehls hudpleje er bare tip top! Og så bruger jeg nashi olie (mener jeg det hedder) til håret! 

Anmeld

8. januar 2012

K&S

Moster Lagkage skriver:

er der nogen der kan anbefale nogle gode produkter til ansigtet. har en lang periode brugt nimue, som virkede fint. dog syntes jeg det var meget dyrt. så det må gerne være til en fornuftig pris.

og hvis der er nogen der også bruger noget mod rynker modtages råd og produkt forslag også til dette.

ellers er jeg åben overfor diverse skønhedsfif, som kan hjælpe en med at blive bare en lille smule mere lækker.

Jeg bruger Dermalogica til ansigtet og ELSKER den serie

Anmeld

8. januar 2012

Dinna88

1 gang om ugen skrubber jeg mit ansigt og kroppen med kaffegrums billigt, effektivt og så skulle det gerne være sundt for huden. 

Anmeld

8. januar 2012

Moster Lagkage

K&S skriver:

Jeg bruger Dermalogica til ansigtet og ELSKER den serie

jeg har også hørt meget godt om den serie, men syntes at huske at den er rimelig dyr.??

Anmeld

8. januar 2012

Moster Lagkage

Dinna88 skriver:

1 gang om ugen skrubber jeg mit ansigt og kroppen med kaffegrums billigt, effektivt og så skulle det gerne være sundt for huden. 

uha ja, det er super godt. også en god olie inden man er færdig i badet, så er man næsten født på ny, hvert fald ligeså babylækker i huden.

Anmeld

8. januar 2012

Moster Lagkage

Polarpigen skriver:

Kiehls hudpleje er bare tip top! Og så bruger jeg nashi olie (mener jeg det hedder) til håret! 

det mindes jeg ikke at have hørt om. hvordan er det prismæssigt?

Anmeld

8. januar 2012

Dinna88

Moster Lagkage skriver:

uha ja, det er super godt. også en god olie inden man er færdig i badet, så er man næsten født på ny, hvert fald ligeså babylækker i huden.

Jepper! Det er bare skønt. Derudover putter jeg altid koldt vand i ansigtet efter jeg har skyllet det, så porerne er lukkede. Og jeg putter fra tid til anden en ordentlig omgang madolie i håret og lader det sidde så lang tid som muligt. Og så skylle, skylle, skylle. Min mor mener at det er mere effektivt med margarine, men der går min grænse

Anmeld

8. januar 2012

K&S

Moster Lagkage skriver:

jeg har også hørt meget godt om den serie, men syntes at huske at den er rimelig dyr.??

Ja, den er godt oppe i pris, men synes også den holder længe

Jeg køber ansigtscremen, der hedder "Skin Smoothing Cream" - 100 ml koster 485 kroner

Anmeld

8. januar 2012

K&S

Dinna88 skriver:

Kommer man til at lugte af kaffe efterfølgende?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.