hudpleje mærker?? og skønhedsfif??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2012

Moster Lagkage

Dinna88 skriver:

Jepper! Det er bare skønt. Derudover putter jeg altid koldt vand i ansigtet efter jeg har skyllet det, så porerne er lukkede. Og jeg putter fra tid til anden en ordentlig omgang madolie i håret og lader det sidde så lang tid som muligt. Og så skylle, skylle, skylle. Min mor mener at det er mere effektivt med margarine, men der går min grænse

ger oliven olie i håret af og til. men kunne heller ikke forestille mig margarine.. hehe men kan være det er godt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

Dinna88

K&S skriver:

Kommer man til at lugte af kaffe efterfølgende?

Nej, jeg gør ikke

Anmeld

8. januar 2012

Polarpigen

Moster Lagkage skriver:

det mindes jeg ikke at have hørt om. hvordan er det prismæssigt?

Det er en rigtig god hudplejeserie men det er i den dyre ende ville jeg mene. Men de fører den ikke i DK. Jeg køber den i lufthavnen, ellers kan det købes på nettet. 

Anmeld

8. januar 2012

K&S

Dinna88 skriver:

Nej, jeg gør ikke

Skal det sidde og virke lidt eller skal det bare skylles af efter skrubning?

Anmeld

8. januar 2012

Moster Lagkage

K&S skriver:

Ja, den er godt oppe i pris, men synes også den holder længe

Jeg køber ansigtscremen, der hedder "Skin Smoothing Cream" - 100 ml koster 485 kroner

har egentlig engang hørt at selve renseprodukterne ikke behøvede at være et vildt dyrt mærke, da det bare skulle rense. så måske man skulle spare på de første trin i morgen og aften ritualet, altså rens og det der vand noget (toner måske), også spendere på cremen.. det var selvfølgelig en ide,, skal jo igang med sådan noget rynke noget, og det er jo lidt vigtigt at det er godt, uha, det der skønheds noget er en jungel.

Anmeld

8. januar 2012

Moster Lagkage

Polarpigen skriver:

Det er en rigtig god hudplejeserie men det er i den dyre ende ville jeg mene. Men de fører den ikke i DK. Jeg køber den i lufthavnen, ellers kan det købes på nettet. 

uha ærgeligt at ting skal være så dyre. men vil da lige lave en søgning på den. har nemlig også en del venner og veninder der får set deres del af lufthavne.. måsk de lige kunne give en hånd med.

Anmeld

8. januar 2012

K&S

Moster Lagkage skriver:

har egentlig engang hørt at selve renseprodukterne ikke behøvede at være et vildt dyrt mærke, da det bare skulle rense. så måske man skulle spare på de første trin i morgen og aften ritualet, altså rens og det der vand noget (toner måske), også spendere på cremen.. det var selvfølgelig en ide,, skal jo igang med sådan noget rynke noget, og det er jo lidt vigtigt at det er godt, uha, det der skønheds noget er en jungel.

Ej, du må ikke nævne anti-rynke - jeg har jo samme alder som dig

Anmeld

8. januar 2012

Moster Lagkage

K&S skriver:

Ej, du må ikke nævne anti-rynke - jeg har jo samme alder som dig

haha ligesådan tænkte jeg da det blev bragt op sidst der var tøseaften. jeg anede ikke en skid, og brugte ikke noget, så sagde ikke så meget, for det skulle godt nok lige synke ind at man var blevet så gammel. så nu sidder jeg i ro og mag midt i junglen, for jeg er ikke sådan en skønheds ekspert, så ved hverken hvad jeg skal gribe eller gøre i.

var til kosmetolog til forskellige behandlinger i forbindelse med bryllup. blev glad for nimue, og brugte det længe, men en genopfyldning køster let 1500, og så er det kun basis, altså rens toner dag og nat cream, rynke øjen og masker kommer foruden ved, også syntes jeg virkeligt at det bliver for dyrt.

Anmeld

8. januar 2012

K&S

Moster Lagkage skriver:

haha ligesådan tænkte jeg da det blev bragt op sidst der var tøseaften. jeg anede ikke en skid, og brugte ikke noget, så sagde ikke så meget, for det skulle godt nok lige synke ind at man var blevet så gammel. så nu sidder jeg i ro og mag midt i junglen, for jeg er ikke sådan en skønheds ekspert, så ved hverken hvad jeg skal gribe eller gøre i.

var til kosmetolog til forskellige behandlinger i forbindelse med bryllup. blev glad for nimue, og brugte det længe, men en genopfyldning køster let 1500, og så er det kun basis, altså rens toner dag og nat cream, rynke øjen og masker kommer foruden ved, også syntes jeg virkeligt at det bliver for dyrt.

Jeg er ikke så god til at bruge rense, toner, masker m.m., så jeg sværger til min ansigtscreme  

Men måske man skulle kigge lidt på en øjenrynkecreme

Anmeld

8. januar 2012

De3Guldklumper

Moster Lagkage skriver:

er der nogen der kan anbefale nogle gode produkter til ansigtet. har en lang periode brugt nimue, som virkede fint. dog syntes jeg det var meget dyrt. så det må gerne være til en fornuftig pris.

og hvis der er nogen der også bruger noget mod rynker modtages råd og produkt forslag også til dette.

ellers er jeg åben overfor diverse skønhedsfif, som kan hjælpe en med at blive bare en lille smule mere lækker.

jeg har altid brugt Murad.

Så gik jeg arbejdsløs i knap 2 år og der var pengene ikke til de dyrer serier så købte jeg den lyserøde serie fra Derma.

Ansigtsskrub, rensegel og skin tonic - til lige omkring 160-170 kr

jeg køber det i føtex og jeg er SÅ tilfreds med det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.