Regner i med at i vil have flere børn? og hvornår regner i med det vil ske? Efter det smertehelvede af en fødsel - hvad tænkte i der? var i hug på at gennemgå det igen, og efter en graviditet med udgroningen, stor mave osv er i klar på flere?
Beggrund gerne 
Allerede inden min kæreste og jeg overhovedet snakkede om at blive forældre havde jeg en idé om jeg ville have 3-4 børn.
Kan ikke forklare hvorfor - måske tænkte jeg bare at det er dejlig at have søskende (jeg er midst af 3), de har glæde af hinanden og i det hele taget havde jeg nok en idé om, at det var mere for børnenes skyld jeg ville have 3-4 end for min egen 
Nu har vi fået den første og jeg er stadig helt klar på både en nr 2 og en nr 3 ... og sikkert også en 4'er
... Jeg elsker at være mor og den kærlighed jeg har til min datter vil jeg hjertens gerne dele ud til 3 unger mere 

Jeg havde en meget turbolent fødslen som tog meget hårdt på mig og på min datter (som også var syg), men da mine forældre kom på besøg samme aften og spurgte om jeg var helt skræmt, svarede jeg 'nej' med det samme 
Det skal bestemt ikke være nu, men når Aya er omkring 2 må den næste godt smutte ud ad mig
Jeg er SÅ klar - er også mega skruk
det eneste der holder os tilbage er økonomien.. jeg skal lige tilbage til arbejdet som pædagog og sørge for jeg har et job efter barsel nr 2 
Anmeld