Debatpige skriver:
Wow dejligt at du allerede planlægger flere! og godt det ikke direkte har givet dig angst for at føde igen 
planlægger og planlægger...he he...
Jeg er bare helt skruk med babyer og kan allerede blive helt skruk når jeg hører om andre der er gravide og skal føde om f.eks. et halvt år. Så kan jeg ikke lade være med at tænke på at min baby vil være et halvt år og allerede stor....så kunne jeg bare få en pauseknap til at stoppe tiden med, så jeg kunne få mere af den her allerførste babytid, så ville jeg nok ikke blive så skruk igen....det går bare så hurtigt!
Og så var min fødsel igang sat og overvåget pga kejsersnit første gang. Da jeg nu har født vaginalt vil jeg ikke behøve at være overvåget fra første ve næste gang, dvs. at jeg kan få lov til at vente til at komme på sygehuset til jeg er i aktiv fødsel.
Og nu jeg ved hvad en fødsel går ud på, kunne jeg godt tænke mig at prøve det igen - bare for at have prøvet det mere end én gang - og så måske kunne bruge min viden om hvad der kommer til at ske undervejs aktivt i fødslen...Og så er der jo bare mange der fortæller om nr. 2 fødsel som en drømmefødsel....¨
Men fødslen er jo bare et lille splitsekund ifht at få et barn, så der skal lige en del overvejelser til før vi kaster os ud projekt baby igen. Skal i hvert fald have min mand med på ideen og så vil jeg også gerne undgå at min datter bliver et overset midterbarn, så det handler også lige om at finde det gode tidspunkt at få en mere på...og så omvendt vil jeg heller ikke være for gammel (er 32 nu)...
ja..vi må se
ha en god aften!
Anmeld