Jer der er gravide/lige har født:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.642 visninger
59 svar
0 synes godt om
8. januar 2012

Vores kærlighedsbarn

Regner i med at i vil have flere børn? og hvornår regner i med det vil ske? Efter det smertehelvede af en fødsel - hvad tænkte i der? var i hug på at gennemgå det igen, og efter en graviditet med udgroningen, stor mave osv er i klar på flere? 

Beggrund gerne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

GitteC78

Nu er det noget tids siden jeg fødte min søn (19 sep 2010). Men da han lige var født, skulle der gå flere år inden jeg skulle have flere børn. Fra vandet gik til han var ude gik der 25½ time. Men nu er jeg gravid igen og har termin om 7 uger (3 marts). Jeg glæder mig ikke til selve fødslen, men til vores lille pige/dreng er ude.

Jeg glæder mig ikke til fødslen, nok pga smerterne.

Anmeld

8. januar 2012

Timmner

Ja jeg har lige født en super lækker dreng den 20 december. Og ja det var sku hårt at føde, men det var det hele hver. Jeg vil gerne have 2 mere. Og han

Anmeld

8. januar 2012

Vores kærlighedsbarn

GitteC78 skriver:

Nu er det noget tids siden jeg fødte min søn (19 sep 2010). Men da han lige var født, skulle der gå flere år inden jeg skulle have flere børn. Fra vandet gik til han var ude gik der 25½ time. Men nu er jeg gravid igen og har termin om 7 uger (3 marts). Jeg glæder mig ikke til selve fødslen, men til vores lille pige/dreng er ude.

Jeg glæder mig ikke til fødslen, nok pga smerterne.

Det underligt at man vil gennemgå de smerter en gang til! men man glememr helt hvor ondt det egentlig gjorde! 

Det var godt nok også mange timer! hold da helt op 

Anmeld

8. januar 2012

Timmner

Skal være 2 år imellem dem, ved godt jeg ef meget ung. Men har været samme med min kæreste i 6 et halvt år nu. Og elsker bare at være mor.

Anmeld

8. januar 2012

Vores kærlighedsbarn

Timmner skriver:

Skal være 2 år imellem dem, ved godt jeg ef meget ung. Men har været samme med min kæreste i 6 et halvt år nu. Og elsker bare at være mor.

Så det har ikke skræmt dig væk?

Lyder også super! 2 år er en perfekt alder at blive storebror i

Anmeld

8. januar 2012

Moms

Vi vidste allerede før graviditeten, at vi gerne vil have flere.

Fødslen har ikke afskrækket mig - selvom den var temmelig lang og modbydelig,

...men en gentagelse var ikke noget jeg havde lyst til at tænke på eller snakke om lige de første 10 dage.

Jeg var vist traumatiseret....

Men nu er jeg da totalt skruk - jeg skal bare have én mere af de her fantastiske størrelser.

Anmeld

8. januar 2012

Wimmie

Debatpige skriver:

Regner i med at i vil have flere børn? og hvornår regner i med det vil ske? Efter det smertehelvede af en fødsel - hvad tænkte i der? var i hug på at gennemgå det igen, og efter en graviditet med udgroningen, stor mave osv er i klar på flere? 

Beggrund gerne 

Jeg fødte for 3 uger siden og jeg er allerede klar igen 

Under fødslen og den første uges tid efter tænkte jeg "hell no" - det kunne jeg slet ikke overskue at skulle igennem igen.

Men nu ser jeg kun tilbage på fødslen som en god oplevelse (trods smerterne).

Jeg glæder mig dog ikke synderligt  til selve graviditeten igen - selvom nogle ting dog var ganske hyggelige 

Anmeld

8. januar 2012

Frøken J.

Debatpige skriver:

Beggrund gerne 

Sikke negativt du egentlig får fremstilet både graviditet og fødsel! Nå, men ja - Jeg gør det gerne igen. Smerten husker man jo ikke bagefter. Man vil aldrig kunne huske præcis hvordan den føles. Personligt havde jeg en nem fødsel, relativt set, og lige efter tænkte jeg, at det gjorde jeg gerne igen. Netop fordi det er så STORT!

Graviditeten gjorde jeg også gerne igen. Det er så meget større, mere spændende og fantastisk end udgroninger og stor mave Self. er der hårde tider, men det er det værd for mig personligt.

Vi skal have 1 eller 2 børn mere. Men for at det passer med studie, skal jeg først være færdig med min bachelor.

Anmeld

8. januar 2012

Timmner

Debatpige skriver:

Så det har ikke skræmt dig væk?

Lyder også super! 2 år er en perfekt alder at blive storebror i

Tror bare jeg har glemt lidt hvor ondt det gjorde men nej det skrammer mig ikke at føde igen. ja synes det er fint med 2 år ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.