taske til sygehuset...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2012

EKBJ

Eliza skriver:

den stol vi har er der den dersens støtte pude rundt om ham og tja sys det ser ud til han kommer til at ligge mere end han kommer til at sidde.. Jeg har også et dejligt hus, så tænker vi skal bo der mere end i bilen  så der kommer han jo selvfølgelig ud af stolen.. det drejer sig om maks 30-35 min af gangen han vil skulle være i sin autostol.. så tror jeg må vælge sikkerhed frem for om det er synd at lade ham sidde lidt op.. 

Jeg kan godt forstå det. ^

Det er bare min personlige mening!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

Clisolka

Eliza skriver:

er nået frem til at jeg skal have 

morgenkåbe, natbukser og sutsko med.. er det overflødigt ?? 

det er sådanset også lidt det jeg "bor" i for tiden, det meste af dagen.. tror jeg lider af seperationsangst til lige præcis disse 3 items så kan ikke rigtig pakke dem ned.. 

Overflødigt vil jeg ikke mene - du bliver glad for at have det med 

Jeg skulle sættes i gang 4 dage før termin, så jeg pakkede tasken til mig i dagene op til. Isabellas taske havde jeg pakket et par uger i forvejen, hvis nu. Vi bor tæt på sygehuset, så farmand kunne altid tage hjem efter noget, hvis der skulle være sket noget tidligere 

Anmeld

8. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her nåede jeg ik at pakke ret meget, da thea kom 6 uger før tid, men ka da lige skrive et par af de ting far blev sendt hjem efter... Klipklapper, løse jogginbulser. T-shirts's, extra store trusser og always ultra nat bind. Varme sokker, varme trøjer. Amme indlæg og bryst crem fra Matas. Shampo, balcam, Body creme. Tandbørste og læbepomade. Vh Stine 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.