taske til sygehuset...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.718 visninger
22 svar
0 synes godt om
8. januar 2012

Eliza

ja hvornår burde den lige stå klar den taske der..?

nu har jeg pakket til bettemanden, men det til mig selv kan jeg bare ikke overskue!! 

er nu nået så langt at jeg :

har fundet tasken frem.

puttet dejlig blødt toiletpapir i.

og lavet en liste over det jeg skal have med..

THATS IT!! men der er bare INTET på den liste jeg lige syntes jeg kan undvære i hverdagen... 

så hvor langt kan jeg trække den? hvornår havde i den stående klar til "udrykning!"??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

rogerrasch

Eliza skriver:

nu har jeg pakket til bettemanden, men det til mig selv kan jeg bare ikke overskue!! 

har fundet tasken frem.

THATS IT!! men der er bare INTET på den liste jeg lige syntes jeg kan undvære i hverdagen... 

så hvor langt kan jeg trække den? hvornår havde i den stående klar til "udrykning!"??

opper den lige da jeg har termin om en måned og ikke har pakket endnu

Anmeld

8. januar 2012

kekp

Eliza skriver:

har fundet tasken frem.

Min står klar parat jeg er 38+6. Jeg har pakket:

Tøj til ham - 2 bodyer, et par bukser, strømper, hue og en natdragt 

2 bluser til mig - løse da jeg ikke ligefrem regner med at have lyst til at vise en nok ikke så pæn mave....

Undertøj som efterfølgende kan smides ud

Tandbørste + tandpasta til min mand og jeg

Mascara

Shampoo

Deo

Kørepose til hjemturen

Kiks og müslibar 

Kamera og videokamera 

Det var vist det. Jeg var i tvivl om jeg også skulle have ammebh med, men ved simpelthen ikke hvad størrelse jeg skal bruge, så venter med at købe en tror jeg.

Anmeld

8. januar 2012

Mussen2

Jeg har heller ikke fået pakket endnu. Synes det kommer an på om man er 1. Gamgs fødende eller 2. Gang. 1. Gan skal man have mere med.

Jeg tror jeg ville lave en lille seddel, så jeg hurtig kunne pakke de forskelige toiletting.

Men nyttige ting er en læbepomade hårelestik, en nem trøje til at amme i, læse bukser. Evt. En cola eller cocio til farmand og måske mor afhængig af hvordan det forløber. 

Anmeld

8. januar 2012

Eliza

tja har 4 uger tilbage til termin.. syntes jo jeg har rigelig tid, men hmm det er jo ikke sikkert han kommer lige på bestillings datoen 

nå ja så kan jeg lige flette et bonus spørgsmål ind:

når vi skal køre hjem derfra er vi lidt "uenige" om han skal i lift eller autostol.. skal køre ca 30 km og jeg mener jo bestemt han skal i autostolen og kæresten mener liften er bedste??

Anmeld

8. januar 2012

Mussen2

kekp skriver:

Min står klar parat jeg er 38+6. Jeg har pakket:

Tøj til ham - 2 bodyer, et par bukser, strømper, hue og en natdragt 

2 bluser til mig - løse da jeg ikke ligefrem regner med at have lyst til at vise en nok ikke så pæn mave....

Undertøj som efterfølgende kan smides ud

Tandbørste + tandpasta til min mand og jeg

Mascara

Shampoo

Deo

Kørepose til hjemturen

Kiks og müslibar 

Kamera og videokamera 

Det var vist det. Jeg var i tvivl om jeg også skulle have ammebh med, men ved simpelthen ikke hvad størrelse jeg skal bruge, så venter med at købe en tror jeg.

Jeg mindes at mAn det første stykke tid har god gavn af de helt løse ammebh uden bøjle osv. Sådan en har jeg tænkt mig at tage med denne gang.  Husk en læbepomade og hårelestik/ hårbånd det mindes jeg jeg virkelig manglede. Og så nogle varme strømper vil jeg have med denne gang. Jeg røv frøs mine fødder under fødslen sidste gang.

Anmeld

8. januar 2012

Mussen2

Eliza skriver:

tja har 4 uger tilbage til termin.. syntes jo jeg har rigelig tid, men hmm det er jo ikke sikkert han kommer lige på bestillings datoen 

når vi skal køre hjem derfra er vi lidt "uenige" om han skal i lift eller autostol.. skal køre ca 30 km og jeg mener jo bestemt han skal i autostolen og kæresten mener liften er bedste??

Autostol helt afgjort. Mener slet ikke man må transporterer dem i en alm. Lift eller rettere det må man ikke

Spændende hvornår han kommer

Anmeld

8. januar 2012

-Sigrid-

Eliza skriver:

Loven er på din side. Jeg er ikke sikker, men mener det er et klip i kortet hvis den bette ikke er i autostol - og det er ikke ubehageligt, for baby skal jo ikke ligefrem side op i den

Anmeld

8. januar 2012

kekp

Mussen2 skriver:

Jeg mindes at mAn det første stykke tid har god gavn af de helt løse ammebh uden bøjle osv. Sådan en har jeg tænkt mig at tage med denne gang.  Husk en læbepomade og hårelestik/ hårbånd det mindes jeg jeg virkelig manglede. Og så nogle varme strømper vil jeg have med denne gang. Jeg røv frøs mine fødder under fødslen sidste gang.

Tak for tippet. Jeg synes det er mega svært med de ammebh'er, men kunne være at jeg skulle kigge efter sådan en som du siger

Anmeld

8. januar 2012

Aalexandra

Jeg vil også følge med her 

Jeg er 37+2 . Og er så småt begyndt at pakke i dag.

Indtil vidre har jeg fået pakket til babypigen 

Jeg har pakket 

Bleer + stofbleer + vådeservietter + ammeindlæg

bodystock 2

1 sæt tøj

strømpebukser 2 par

flyverdragt 1

sutsko

tæppe

1 bamse + rangle ..

Mangler at pakke taske til mig selv men det gør jeg nok også snart selvom der ingen tegn på at baby vil ud i nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.