sofiell89 skriver:
Her skal Carsten (manden) med mig. Jeg har drøftet lidt for ham, at jeg havde tænkt på at have min far med, så han kunne tage billeder.. Og for at jeg havde en støtte, de få gange Carsten skal ud og ryge. imens jeg alligevel bare ligger og har veer..
Vi er ikke helt klare på, om min far skal med eller ej, for Carsten kan ikke se hvorfor jeg vil have billeder under forløbet
Og han har været en del på arbejde de sidste par uger, så vi har ikke fået drøftet det færdigt.
Til gengæld er vi helt klare og enige om at der ikke skal sidde nogen i venteværelset, og vente på at jeg har født. Vi vil selv ringe til folk og sige at hun er ankommet.. 
Hmmm, men selvfølgelig skal der tages billeder! Michael var nu også meget undrende, da jeg første gang luftede, at jeg gerne ville have min søster til at tage billeder... "Billeder?! Hvorfor skal der nu tages billeder?" Hehe, men han kan nu godt se hvorfor nu. Han er vist bare bange for at græde under fødslen - men helt ærlig :-) Tror nu vi alle sammen kommer til at knibe en tåre eller flere.
Vil din far gerne med? Uha, det vil min bare slet ikke! Ikke noget personligt i det overhovedet, han vil bare have det SÅ skidt med at høre og se mig have ondt, uden han kunne gøre noget ved det. Så han har meldt, at han gerne vil undgå selve fødslen, men være der, når barnet ER født 
Anmeld