kan man få mens uden ÆL?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2012

Kris89

-Sigrid- skriver:

Romantisk

ja ikke??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

ønskebørn74

Kris89 skriver:

Hejsa...

jeg er kommet til at tænke på, om mens godt kan komme uden man har haft ÆL??

min cyklus var på 28 dage. jeg blev gravid, men mistede desværre for snart 7 mdr. siden...

eftefølgende har jeg haft mens 4 gange. alle efter 35 dages cyklus...

men kan jeg got få mens på 35. dagen i cyklus uden egentlig at have haft ÆL? i kan jo nok regne ud det ikke er lykkedes for os igen

Ja, jeg har lige opnået en fast cyklus for første gang i mit liv, men har stadig ingen ægløsning.. (har PCOS)

Anmeld

7. januar 2012

Kris89

ønskebarn74 skriver:

Ja, jeg har lige opnået en fast cyklus for første gang i mit liv, men har stadig ingen ægløsning.. (har PCOS)

øv da...

Anmeld

7. januar 2012

Kris89

tror i det er for sent at teste for ÆL i enne cyklus? jeg er idag på dag 16 i min cyklus på 35 dage. så i følge beregner skulle ÆL jo først ligge på torsdag... er det dumt og spild af teste, hvis jeg først bestiller dem idag og begynder at teste først i næste uge (alt efter hvornår de kommer)??????????

Anmeld

7. januar 2012

l.kjoeller

Kris89 skriver:

FrøE

tusind tak for svar..

ved du om lægen "hurtigt" kan finde ud af om jeg har ÆL? altså kan n gyn undersøgelse, tests der eller lign. hurtigt give mig svar på, om jeghar ÆL?

Er noget med det kommer an på hvor du er i din cyklus og så måler de indhold af stoffet lh vist nok. Du kan også selv teste

Anmeld

7. januar 2012

Kris89

l.kjoeller skriver:

Er noget med det kommer an på hvor du er i din cyklus og så måler de indhold af stoffet lh vist nok. Du kan også selv teste

okay tusind tak for svar..

tror du det er for sent at teste for ÆL i enne cyklus?

jeg er idag på dag 16 i min cyklus på 35 dage. så i følge beregner skulle ÆL jo først ligge på torsdag...

er det dumt og spild af teste, hvis jeg først bestiller dem idag og begynder at teste først i næste uge (alt efter hvornår de kommer)??????????

Anmeld

7. januar 2012

l.kjoeller

Kris89 skriver:

r

okay tusind tak for svar..

tror du det er for sent at teste for ÆL i enne cyklus?

jeg er idag på dag 16 i min cyklus på 35 dage. så i følge beregner skulle ÆL jo først ligge på torsdag...

er det dumt og spild af teste, hvis jeg først bestiller dem idag og begynder at teste først i næste uge (alt efter hvornår de kommer)??????????

Det syns jeg er en god idé og får du ikke en positiv test i den periode så .kontakt lægen for tror de tester før i cyklusen. held og lykke. ved godt hvor hårdt det er at vente efte
r man har mistet

Anmeld

7. januar 2012

Kris89

l.kjoeller skriver:

Det syns jeg er en god idé og får du ikke en positiv test i den periode så .kontakt lægen for tror de tester før i cyklusen. held og lykke. ved godt hvor hårdt det er at vente efte
r man har mistet

tak for svar... vil prøve at bestille ÆL tests nu og håbe jeg kan få en positiv test sist i næste uge...

ellers kunne det godt være lægen fik et kald...

det der gør det svært er jo nok at d. 20. i denne måned burde være terminsdato... det er lidt svært at tænke på.

Anmeld

7. januar 2012

l.kjoeller

Kris89 skriver:

tak for svar... vil prøve at bestille ÆL tests nu og håbe jeg kan få en positiv test sist i næste uge...

ellers kunne det godt være lægen fik et kald...

det der gør det svært er jo nok at d. 20. i denne måned burde være terminsdato... det er lidt svært at tænke på.

I know.. har været der. Tog o
s halv andet år efter vi mistede

Anmeld

7. januar 2012

Kris89

l.kjoeller skriver:

I know.. har været der. Tog o
s halv andet år efter vi mistede

Det er jeg ked af at høre

fik i hjælp eller holte i ventetiden ud??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.