kan man få mens uden ÆL?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

932 visninger
21 svar
0 synes godt om
7. januar 2012

Kris89

Hejsa...

jeg er kommet til at tænke på, om mens godt kan komme uden man har haft ÆL??

min cyklus var på 28 dage. jeg blev gravid, men mistede desværre for snart 7 mdr. siden...

eftefølgende har jeg haft mens 4 gange. alle efter 35 dages cyklus...

men kan jeg got få mens på 35. dagen i cyklus uden egentlig at have haft ÆL? i kan jo nok regne ud det ikke er lykkedes for os igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

-Sigrid-

Det kan man godt søde 

Anmeld

7. januar 2012

Kris89

-Sigrid- skriver:

Det kan man godt søde 

hmm... øv... men tak for svar

mon jeg burde give lægen et kald hvis næste mens også dukker op?

Anmeld

7. januar 2012

-Sigrid-

Kris89 skriver:

hmm... øv... men tak for svar

mon jeg burde give lægen et kald hvis næste mens også dukker op?

Tja, jeg ved ikke om de vil tjekke dig, det er jo "kun" 7 måneder siden du mistede  Det er jo normalt at mens er dumt efter, så... Jeg ved det ikke, er du utryg skulle du nok, Peder var utryg og blev tjekket sidste november eller noget i den stil. Jeg havde meget ureglmæssig mens, så jeg blev også tjekket pga det. Hvis din mens er ureglmæssig vil de sikkert godt tjekke dig 

Anmeld

7. januar 2012

Kris89

-Sigrid- skriver:

Tja, jeg ved ikke om de vil tjekke dig, det er jo "kun" 7 måneder siden du mistede  Det er jo normalt at mens er dumt efter, så... Jeg ved det ikke, er du utryg skulle du nok, Peder var utryg og blev tjekket sidste november eller noget i den stil. Jeg havde meget ureglmæssig mens, så jeg blev også tjekket pga det. Hvis din mens er ureglmæssig vil de sikkert godt tjekke dig 

"problemet" er jo, at min cyklus jo er reglmæssig... mens kommer lige til tiden på 35. dagen.

så vil de nok ikke gøre noget

kommer bare sådan i tvivl, når nu mens kommer på slaget og det stadig ikk er lykkedes...

vil virkelig ikke håbe at vi bare var ekstremt heldige første gang.

Anmeld

7. januar 2012

-Sigrid-

Kris89 skriver:

"problemet" er jo, at min cyklus jo er reglmæssig... mens kommer lige til tiden på 35. dagen.

så vil de nok ikke gøre noget

kommer bare sådan i tvivl, når nu mens kommer på slaget og det stadig ikk er lykkedes...

vil virkelig ikke håbe at vi bare var ekstremt heldige første gang.

4 omgange er altså ikke længe

Anmeld

7. januar 2012

Kris89

-Sigrid- skriver:

4 omgange er altså ikke længe

manden har fået besked på at stå til min rådighed den næste uge MINDST!!! håber han retter sig efter mig... det skal altså blive i 2012 det lykkedes..

Anmeld

7. januar 2012

-Sigrid-

Kris89 skriver:

manden har fået besked på at stå til min rådighed den næste uge MINDST!!! håber han retter sig efter mig... det skal altså blive i 2012 det lykkedes..

Romantisk

Anmeld

7. januar 2012

l.kjoeller

Kris89 skriver:

Hejsa...

jeg er kommet til at tænke på, om mens godt kan komme uden man har haft ÆL??

min cyklus var på 28 dage. jeg blev gravid, men mistede desværre for snart 7 mdr. siden...

eftefølgende har jeg haft mens 4 gange. alle efter 35 dages cyklus...

men kan jeg got få mens på 35. dagen i cyklus uden egentlig at have haft ÆL? i kan jo nok regne ud det ikke er lykkedes for os igen

Det kan man godt... jeg ville få fat i nogle tests eller få lægen til at at afkræfte det . Håber snart det lykkes

Anmeld

7. januar 2012

Kris89

l.kjoeller skriver:

Det kan man godt... jeg ville få fat i nogle tests eller få lægen til at at afkræfte det . Håber snart det lykkes

tusind tak for svar..

ved du om lægen "hurtigt" kan finde ud af om jeg har ÆL? altså kan n gyn undersøgelse, tests der eller lign. hurtigt give mig svar på, om jeghar ÆL?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.